HASTER: Afhentning af bil solgt på BilBase~
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 24-01-07 18:02

Hey

En forhandler har købt mit bil via BilBasens auktion. BilBasen har smidt en
mail til mig om, at forhandleren HAR overført penge til dem. Men jeg skal
vel have en kvittering fra forhandleren, når han afhenter bilen om 30
mins?? Hvordan skal den se ud? Eller?

/ Bo Dudek

Fra : ThomasT

Dato : 24-01-07 18:06

Bilbasen og FDM har en på deres hjemmeside lige til at printe ud.
Thomas

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 24-01-07 18:08

[...]

> Bilbasen og FDM har en på deres hjemmeside lige til at printe ud.

super! jeg kan se, at der i administrationen af min auktion ligger en
mulighed for at downloade en slutseddel.. jeg blev bare i tvivl om det var
nødvendigt at udfylde en sådan eller ej..

/ Bo Dudek

Fra : Mogens...

Dato : 24-01-07 18:36

"Bo Kamp Dudek" <bo@FJERNfamiliendudek.dk> skrev i en meddelelse

> En forhandler har købt mit bil via BilBasens auktion.

Var det korte engagement en dyr fornøjelse i drift og afskrivning?

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 24-01-07 23:59

[...]

> Var det korte engagement en dyr fornøjelse i drift og afskrivning?

altså, vi nåede af have bilen i 14 måneder.. vi gav 150.000 for den, og
25.000km senere med en småbørnsfamilie i bilen samt en bule i højre
forskærm fik vi 140.000,- for den.. så det er vel ganske fornuftigt.. (?)

/ Bo Dudek

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 25-01-07 00:59

Bo Kamp Dudek laid this down on his screen :
> altså, vi nåede af have bilen i 14 måneder.. vi gav 150.000 for den, og
> 25.000km senere med en småbørnsfamilie i bilen samt en bule i højre
> forskærm fik vi 140.000,- for den.. så det er vel ganske fornuftigt.. (?)

Det lyder som fortjeneste ;)

--
Henrik Stidsen - Peugeot 306, HDI, 2.0 - http://henrikstidsen.dk/

Tabt gods på motorvejen ? ødelagte skilte ? døde lyssignaler ?
- Ring til Vejdirektoratets servicetelefon: 8020 2060

Fra : Gamle

Dato : 25-01-07 01:00

Bo Kamp Dudek wrote:
> [...]
> 25.000km senere med en småbørnsfamilie i bilen samt en bule i højre
> forskærm fik vi 140.000,- for den.. så det er vel ganske fornuftigt..

Den kunne misforståes. :D

I solgte den med en småbørnsfamilie i bilen og en bule i forskærmen.
Hvad fik du for bilen? og for småbørnsfamilien?
Undskyld, jeg kunne ikke lade være. :D

Mvh.
Torben