Ikke alle kvinder kører lige godt...
Fra : Mogens...

Dato : 23-01-07 23:30

Eller er det Skoda'en, der fejler
www.youtube.com/watch?v=Vx9UxzM3RQk
(stop blot efter 30 sek.)

Fra : Kent Glerup

Dato : 23-01-07 23:36

On Tue, 23 Jan 2007 22:29:35 GMT, "Mogens..." <nyhedsgrupper
FJERNES@jubii.dk> wrote:

>Eller er det Skoda'en, der fejler
>www.youtube.com/watch?v=Vx9UxzM3RQk
>(stop blot efter 30 sek.)

Slog dig med 7 min.

/Kent Glerup

Fra : Mogens...

Dato : 23-01-07 23:41

"Kent Glerup" <kentYEAH@glerup-olesenRIGHT.dk> skrev i en meddelelse

> Slog dig med 7 min.

Sorry - man skal åbenbart ikke poste før "tapning"

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 23-01-07 23:42

Mogens... wrote:
> Eller er det Skoda'en, der fejler
> www.youtube.com/watch?v=Vx9UxzM3RQk
> (stop blot efter 30 sek.)

Det er vist svært at gøre efter :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Jørgen Foged

Dato : 24-01-07 01:36

Mogens... wrote:
> Eller er det Skoda'en, der fejler
> www.youtube.com/watch?v=Vx9UxzM3RQk
> (stop blot efter 30 sek.)

Der findes ikke ord for dét der!

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 24-01-07 11:39

"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse

> Eller er det Skoda'en, der fejler
> www.youtube.com/watch?v=Vx9UxzM3RQk

Respekt!

Eller måske snarere: Frygt.................

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Bjarne Haug

Dato : 24-01-07 11:54

"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> wrote in message
> Eller er det Skoda'en, der fejler
> www.youtube.com/watch?v=Vx9UxzM3RQk
> (stop blot efter 30 sek.)

Hvad kan man sige, FUCKING AMAZING... Det sq godt gået det der... Den
fortjener en medajle af en eller anden kaliber... hehehehe

Fra : Apollo14 aka Kenneth~

Dato : 24-01-07 18:09

--klipper lige lidt i Mogens--

http://www.vestbrand.dk/reports/?id=2011

Kan sige så meget at han troede han kunne nå over, inden vi fik grønt
lys, kunne han så ikke. Han vil blive sigtet for at kører over for rødt.
Så der er en isolationsfirma der skal ud og finde en ny chaffør.

Fra : Mogens...

Dato : 24-01-07 18:11

"Apollo14 aka Kenneth Rugaard" <apollo14dk@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Kan sige så meget at han troede han kunne nå over, inden vi fik grønt lys,
> kunne han så ikke. Han vil blive sigtet for at kører over for rødt. Så der
> er en isolationsfirma der skal ud og finde en ny chaffør.

Han døde vel ikke?

Fra : Apollo14 aka Kenneth~

Dato : 24-01-07 18:35

Mogens... skrev:
> "Apollo14 aka Kenneth Rugaard" <apollo14dk@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Han døde vel ikke?

Niks, men iflg. politimanden, så mister han kortet, og skal op til en
orienterende kørerprøve. Men han havde det vist ikke godt over det
skete, tror nok han bremser fremover. Og jeg tror ikke firmaet er
interesseret i at deres chaffører kører over for rødt, de er jo røde nok
i forvejen.

Fra : Mogens...

Dato : 24-01-07 18:44

> Niks, men iflg. politimanden, så mister han kortet, og skal op til en
> orienterende kørerprøve.

Man kan vel klage? :)

> Men han havde det vist ikke godt over det skete

Det tror da fan...

> tror nok han bremser fremover.

Nnnååååhhhhhhhhhhhhhhh

> Og jeg tror ikke firmaet er interesseret i at deres chaffører kører over
> for rødt, de er jo røde nok i forvejen.

Jeg ved sgu ikke - reagerer de mon kraftigt på det?
Arbejdskraft er jo en mangelvare, så man har jo ikke så meget
at gøre godt med (pression)

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 26-01-07 14:33

Apollo14 aka Kenneth Rugaard wrote:

> Niks, men iflg. politimanden, så mister han kortet, og skal op til en
> orienterende kørerprøve.

Så mister han vel heller ikke sit arbejde?

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 25-01-07 17:17

FJERNES@jubii.dk> wrote:

>Eller er det Skoda'en, der fejler
>www.youtube.com/watch?v=Vx9UxzM3RQk
>(stop blot efter 30 sek.)

>--

Det der er der en forklaring på.

Hverken kvinden eller bilen kan lastes for dette.

Det er en kendt sag inden for min branche, med porte der flytter sig,
når man nærmer sig.

Vi fordriver megen ventetid på terminaler rundt omkring med at
iagttage når der kommer en "ny" chauffør ind på pladsen. Det er
forbavsende hvor mange forsøg nogen skal have for at ramme sådan en
port.

Der er i branchen hele lande der leverer chauffører der kan vække
sådan en terminalbygning til live, og få portene til at bevæge sig.

Eneste punkt hvor vi er lidt mere avancerede er, at vi gør det
baglæns.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens...

Dato : 25-01-07 17:38

> Eneste punkt hvor vi er lidt mere avancerede er, at vi gør det
> baglæns.

Er det nu, vi skal fremdrage den gamle Susanne Bjerrehus vits
"Sådan har jeg aldrig fået den før"
--
/Mogens
http://klipps.no/tidenes_latterkrampe/

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 25-01-07 20:18

On Thu, 25 Jan 2007 16:38:20 GMT, "Mogens..." <nyhedsgrupper
FJERNES@jubii.dk> wrote:

>Er det nu, vi skal fremdrage den gamle Susanne Bjerrehus vits
>"Sådan har jeg aldrig fået den før"

>--

Det synes jeg ville være særdeles upassende.

--

Venlig hilsen
Folmer