3. gang er lykkens gang.
Fra : BJ

Dato : 20-01-07 15:47

Der skulle 3 forsøg til, før en tyveknægt endelig blev lagt i en
(syge-)seng:

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4196386/

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Bo Velschow

Dato : 20-01-07 16:50

> Der skulle 3 forsøg til, før en tyveknægt endelig blev lagt i en
> (syge-)seng:
>
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4196386/

- og jeg vil vædde på, at han blot får at vide, at "fyy-ha, det må du sørme'
ikke gøre igen!" - hvorefter han bliver sluppet på fri fod :-/

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge
Danmark

Fra : BJ

Dato : 20-01-07 16:52

"Bo Velschow" <dr-bo@mail.invalid> skrev i en meddelelse

KLIP

> - og jeg vil vædde på, at han blot får at vide, at "fyy-ha, det må du
> sørme' ikke gøre igen!" - hvorefter han bliver sluppet på fri fod :-/

Jep, han er jo ikke urmager.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 20-01-07 17:00

> Jep, han er jo ikke urmager.

Ah, den var søgt. Her er ingen døde - eller bankbogen lænset

Fra : BJ

Dato : 20-01-07 17:02

"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Ah, den var søgt. Her er ingen døde - eller bankbogen lænset

Var der nogen døde tyveknægte hos urmageren da og hvad er egentlig
forskellen i de potentielle mordvåben?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 20-01-07 17:04

> Var der nogen døde tyveknægte hos urmageren da...

Aner det ikke - har været ude at rejse... :)

Fra : BJ

Dato : 20-01-07 17:05

"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Aner det ikke - har været ude at rejse... :)

O.k, og så er det ikke et svensk anliggende. I har vist nok i jeres egne
problemer..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 20-01-07 17:06

> O.k, og så er det ikke et svensk anliggende. I har vist nok i jeres egne
> problemer..

OK?

Fra : BJ

Dato : 20-01-07 17:08

KLIP

> OK?

Du har heldigvis ikke skolesøgende børn mere:

http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=22620&a=742970&lid=senasteNytt_275211&lpos=rubrik_742970

Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 20-01-07 17:12

> Du har heldigvis ikke skolesøgende børn mere:

Nej, den lille er kun 5

> www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=22620&a=742970&lid=senasteNytt_275211&lpos=rubrik_742970

Indvanderbaggrund? - der bor ellers ikke så mange danske dér

Fra : BJ

Dato : 20-01-07 17:14

"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Nej, den lille er kun 5

ROTFL

> Indvanderbaggrund? - der bor ellers ikke så mange danske dér

Nøh, men så lidt længere "henne af vejen"..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~