øvøv øv indbrud i bilen
Fra : Søren Jacobsen

Dato : 20-01-07 03:57

Hej Alle
jeg var ude og spille og bandbilen holder parkeret lige udenfor pubben hvor
vi spiller, alligevel lykke det sgu nogle slyngler at flå låsecylindren ude
af føredøre og stjæle min GPS som jeg for første gang nogensinde havde glemt
at tage ude af holderen : -/ surt show...men hvad gør man nu kan man købe en
ny cylindre og selv monterer den, jeg er ligeglad med om jeg har nøgle til
den eller ej jeg bruger alligevel altid fjernbetjeningen
bilen er en Citroën Jumpy 2001

for fanden hvor er jeg pissed over det.......... grrrrrrrrrrrrrr

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 20-01-07 11:19

"Søren Jacobsen" <fsgbooking@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> fjernbetjeningen
> bilen er en Citroën Jumpy 2001
>

> for fanden hvor er jeg pissed over det.......... grrrrrrrrrrrrrr

Køb en ny GPS, sæt den i ruden og parker samme sted. Læg dig på lur i
nærheden.
Det gjorde jeg og jeg tror ikke de 2 gør det igen lige med det samme.
Tommy

Fra : Karsten H.

Dato : 21-01-07 00:08

TBJ wrote:
> [...]
> nærheden.
> Det gjorde jeg og jeg tror ikke de 2 gør det igen lige med det samme.

Næh, men på den anden side. Du er vel heller ikke urmager? Nå, det var en
grov en - sorry - men det er desværre altid offeret, der står for anklage.
Et er jura - et andet retfærdighed.
Karsten H. (7870)
Vil du med rette have ry som lærd,
så søg det lette - og gør det svært. (Piet Hein)