Søger forum til salg af Sierra Cosworth 4x~
Fra : Jakob Vejlby Sørense~

Dato : 20-01-07 00:54

Hej alle.
Beklager hvis jeg poster helt forkert.
Jeg søger et eller flere forum/(fora?) hvor jeg kan komme af med en
transmision fra en sierra cosworth 4x4.
Jeg ved at der helt sikkert er en del der kender til de dejlige biler
og jeg ved at det ikke skulle være umuligt at komme af med dele der er
i god stand, men jeg ved ikke hvor jeg skal lede. Jeg har forsøgt mig
med google, men kan ikke rigtig finde hoved og hale på det.
Håber der er nogle venlige sjæle der vil lede mig i den rigtige
retning.

Venligst
/Jakob

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-01-07 06:49

Jakob Vejlby Sørensen skriver:

> Håber der er nogle venlige sjæle der vil lede mig i den rigtige
> retning.

Nyhedsgruppen dk.marked.privat.bil kunne være et forslag.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Mogens...

Dato : 20-01-07 06:58

Du sælger delene her - www.ford-cosworth.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-01-07 07:43

"Mogens..." skriver:

> "Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en meddelelse

> Du sælger delene her - www.ford-cosworth.dk

Nej, det gør jeg ikke.

Fra : Jakob Vejlby Sørense~

Dato : 20-01-07 15:37

<klip>

>klap<

Takker jeg prøver at annoncere begge steder.

/Jakob

Fra : Mogens...

Dato : 20-01-07 17:14

"Jakob Vejlby Sørensen" <jakobvejlby@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Takker jeg prøver at annoncere begge steder.

Your welcome. Sidstnævnte er et godt sted til den slags.
Vi handlede der en del i de glade Cossie-dage