Fantastiske Toyota
Fra : Ukendt

Dato : 17-01-07 19:23

Der går langt i mellem Toyota laver et banebrydende design, men den her ser
sgu da fed ud. Jeg kan dog ikke finde den på Toyota's hjemmeside. Mon det er
special import?
http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=257707271&area=1

Fra : BJ

Dato : 17-01-07 19:27

"LarsZK" <please..> skrev i en meddelelse

KLIP

> Der går langt i mellem Toyota laver et banebrydende design, men den her
> ser sgu da fed ud. Jeg kan dog ikke finde den på Toyota's hjemmeside. Mon
> [...]

Den er da meget sjov, men jeg har ladet mig fortælle, den næste bliver
kulfyret og får vindmølle på taget som hjælpegenerator..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-07 19:52

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "LarsZK" <please..> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Den er da meget sjov, men jeg har ladet mig fortælle, den næste bliver
> kulfyret og får vindmølle på taget som hjælpegenerator..

hehehe og taget kan knappes af og bruges som gummibåd

Fra : BJ

Dato : 17-01-07 19:56

"LarsZK" <please..> skrev i en meddelelse

KLIP

> hehehe og taget kan knappes af og bruges som gummibåd

How, det er jo udstyrsmodellen "Dingy" som standard hedder "Dong". Toyota
komme også med en Sol-model, den er med rugbrødsmotor...

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Jens U. K.

Dato : 18-01-07 12:54

"LarsZK" <please..> wrote in message
> Der går langt i mellem Toyota laver et banebrydende design, men den her
> ser sgu da fed ud. Jeg kan dog ikke finde den på Toyota's hjemmeside.
> [...]

Det er såmænd en US-model.

/Jens Ulrik

Fra : fdgsd

Dato : 18-01-07 13:45

http://politiken.dk/forbruger/biler/article191181.ece

Fra : Ukendt

Dato : 18-01-07 18:12

"fdgsd" <ff@kl.dk> skrev i en meddelelse
> http://politiken.dk/forbruger/biler/article191181.ece
>

> "Jens U. K." <1jk2@3bsopatent4.dk> wrote in message

Hey, fed artikel. Men når alt kommer til alt, så var det nok ikke en bil jeg
ville eje. Men sjov kunne den være som 2. eller 3. bil hvis man havde
moneterne

Fra : Ukendt

Dato : 18-01-07 18:06

"Jens U. K." <1jk2@3bsopatent4.dk> skrev i en meddelelse
> "LarsZK" <please..> wrote in message
>
> Det er såmænd en US-model.
>
> /Jens Ulrik

Det får mange gange et mere spændende design på deres biler.