SNE........yessss.
Fra : BJ

Dato : 17-01-07 15:29

DMI forudser (måske) sne sidst på ugen.

Yes, så mine vinterdæk alligevel muligheden for at smage sne, nu da vi jeg
ikke tager på skiferie i potten..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Hr. Jensen

Dato : 17-01-07 15:42

On Wed, 17 Jan 2007 15:29:14 +0100 "BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> sent
the following smoke signals:

>DMI forudser (måske) sne sidst på ugen.
>
>Yes, så mine vinterdæk alligevel muligheden for at smage sne, nu da vi jeg
>ikke tager på skiferie i potten..

Skal vi nu ikke lige se om der kommer noget. Det er jo ikke første gang
at de tager fejl.

--
Ryd Jagtvej 69 og luk Christiania...

Fra : BJ

Dato : 17-01-07 15:55

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse

KLIP

> Skal vi nu ikke lige se om der kommer noget. Det er jo ikke første gang
> at de tager fejl.

Det kommer.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Torben

Dato : 17-01-07 19:26

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> wrote in message

> Skal vi nu ikke lige se om der kommer noget. Det er jo ikke første gang
> at de tager fejl.

Nej, det sker sådan set hver anden gang

mvh
Torben - der lige har skiftet til vinterhjul i dag

Fra : Martin Vollert

Dato : 17-01-07 16:11

BJ skrev:
> DMI forudser (måske) sne sidst på ugen.
>
> Yes, så mine vinterdæk alligevel muligheden for at smage sne, nu da vi jeg
> ikke tager på skiferie i potten..

Ja det er fanme ligefør mine vinterdæk når at blive slidt ned før der
kommer sne !!

--
Hilsen Martin.

http://vollert.dk

Concentration and focus are very important. If your mind wanders, you will miss things.

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-07 16:11

> DMI forudser (måske) sne sidst på ugen.
>
> Yes, så mine vinterdæk alligevel muligheden for at smage sne, nu da vi jeg
> [...]

Håber også der kommer sne. Så man kan lege lidt med sine sommerdæk :)

Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 17-01-07 19:22

> DMI forudser (måske) sne sidst på ugen.
>
> Yes, så mine vinterdæk alligevel muligheden for at smage sne, nu da vi jeg
> ikke tager på skiferie i potten..

Det kan nu også godt lade sig gøre at tage på skiferie uden sne lige for
tiden :)

Lars

Fra : BJ

Dato : 17-01-07 19:29

"Lars Kristian Jensen" <lars@wefl-jensen.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det kan nu også godt lade sig gøre at tage på skiferie uden sne lige for
> tiden :)

Lol, jeg har også ladet mig det fortælle.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 18-01-07 19:42

BJ skriver:

> DMI forudser (måske) sne sidst på ugen.

Så er det sidst på ugen.

Jeg har lige skovlet fortov en sneploven er lige kommet forbi (med
skæret nede)!

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : BJ

Dato : 18-01-07 20:12

KLIP

> Så er det sidst på ugen.
>
> Jeg har lige skovlet fortov en sneploven er lige kommet forbi (med
> skæret nede)!

Her er ingen sne og situationen er således iht. min vejrstation:

http://www.hamatec.dk/hamatec/vejr.htm

Det er da service ... hva´ ba´..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 18-01-07 20:34

BJ skriver:

> Her er ingen sne og situationen er således iht. min vejrstation:
> http://www.hamatec.dk/hamatec/vejr.htm

Jeg må snart have sat min op.

LaCrosse/Agimex/Whatever WS-2300 (ja, den gamle version)

> Det er da service ... hva´ ba´..

Jeps, jeg mangler montering og en billig webserver. Måske man skal
trække lidt på sine bekendte og få fuske en LIAB frem ???

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 18-01-07 20:59

BJ wrote:
> Her er ingen sne og situationen er således iht. min vejrstation:
>
> http://www.hamatec.dk/hamatec/vejr.htm
>
> Det er da service ... hva´ ba´..

Wow - sol kl. 20.32 i januar! Så forstår jeg bedre at der står "wear
sunscreen" i din signatur :)

Mvh.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-01-07 21:06

In article <45afd172$0$49200$14726298@news.sunsite.dk>,
"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> wrote:

> Wow - sol kl. 20.32 i januar! Så forstår jeg bedre at der står "wear
> sunscreen" i din signatur :)

Hehe.. jeg håber godt nok ikke jeg kommer ud for at skulle handle med
Hamatec.. deres hjemmeside er mildest talt derfekt og når vejrstationen
samtidig melder om solskin såeh...

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : BJ

Dato : 18-01-07 21:42

KLIP

> Hehe.. jeg håber godt nok ikke jeg kommer ud for at skulle handle med
> Hamatec.. deres hjemmeside er mildest talt derfekt

Hvad synes du den fejler ud over ikke at indeholde noget andet end en
adresse og en vejrstationsside?

> og når vejrstationen
> samtidig melder om solskin såeh...

Hvad forstår du ved en prognose..?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-01-07 21:51

In article <45afdb8c$0$2110$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> wrote:

> Hvad synes du den fejler ud over ikke at indeholde noget andet end en
> adresse og en vejrstationsside?

Hvis jeg skal i kontakt med dig får jeg et problem, for netop adressen
kan jeg ikke få frem her.

> Hvad forstår du ved en prognose..?

Noget der alligevel ikke holder stik

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Leonard

Dato : 18-01-07 21:52

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> wrote:

>Hvad synes du den fejler ud over ikke at indeholde noget andet end en
>adresse og en vejrstationsside?

Nu er denne gruppe jo ikke til kritik af hjemmesider, men nu du beder
om det:

Set med Firefox 2.0

1. den der rystende tekst, der bevæger sig midt på siden er
irriterende.
2. der er intet indhold på siden med adressen
3. alle de ligegyldige ikoner i bunden

Alt i alt virker den meget som noget der er forsøgt oprettet i
begyndelsen af 90-erne og siden da blevet glemt.

Jeg ville aldrig kontakte et firma udelukkende p.gr.a. en hjemmeside
som den.

--
Leonard

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-01-07 21:56

In article <v8nvq2t0dn198qbj9s8s7no61n8h1r7rhn@4ax.com>,
Leonard <piper28a@gmail.invalid> wrote:

> Alt i alt virker den meget som noget der er forsøgt oprettet i
> begyndelsen af 90-erne og siden da blevet glemt.

Det beskriver faktisk meget godt det som jeg også "ser".

> Jeg ville aldrig kontakte et firma udelukkende p.gr.a. en hjemmeside
> som den.

Også her. Det sidder i "rygraden" at man vælger noget andet.

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : BJ

Dato : 18-01-07 22:15

KLIP

> Også her. Det sidder i "rygraden" at man vælger noget andet.

Så gør siden sin fulde fyldest og virker efter hensigten.

Jeg har ikke tid til flere kunder end dem jeg har i forvejen.)))

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-01-07 22:18

In article <45afe336$0$2083$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
> [...]

> Så gør siden sin fulde fyldest og virker efter hensigten.
>
> Jeg har ikke tid til flere kunder end dem jeg har i forvejen.)))

LOL )

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Martin Bak

Dato : 19-01-07 15:51

> [...]
>
> KLIP

> Hvad synes du den fejler ud over ikke at indeholde noget andet end en

Hvordan kan det være, at den lige nu kan angive en vindretning (WSW 247.5)
når vindhastigheden angives til 0.0 mps?

Martin

Fra : Hr. Jensen

Dato : 19-01-07 16:37

On Fri, 19 Jan 2007 15:51:07 +0100 "Martin Bak"
<fornavn@fornavnefternavn.dk> sent the following smoke signals:

>Hvordan kan det være, at den lige nu kan angive en vindretning (WSW 247.5)
>når vindhastigheden angives til 0.0 mps?

Måske fordi at det er den retning vinden sidst kom fra?...

--
Ryd Jagtvej 69 og luk Christiania...

Fra : BJ

Dato : 20-01-07 02:29

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse

KLIP

> Måske fordi at det er den retning vinden sidst kom fra?...

Godt forslag.

Der er delay på både opdatering fra sensorer samt på hjemmesiden.

Men bevares, hvis jeg nu havde ofret en "TV2 vejrstation" til 10.000 kr. med
tilhørende lækker software, kunne jeg måske konkurrere med DMI. Det har nu
aldrig været min intention..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 20-01-07 23:36

> "BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan kan det være, at den lige nu kan angive en vindretning (WSW 247.5)
> når vindhastigheden angives til 0.0 mps?

Jeg kan i hvert fald bekræfte at vindhastigheden er "noget" kraftigere. Er
lige hjemkommet fra London hvor vi skulle lande i orkanstyrke. FCK....jeg
troede min sidste time var kommet ((

--
Tom

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 18-01-07 21:42

"Martin Johansen [6000]" skriver:

> Hehe.. jeg håber godt nok ikke jeg kommer ud for at skulle handle med
> Hamatec.. deres hjemmeside er mildest talt derfekt og når vejrstationen
> samtidig melder om solskin såeh...

Nu må du ikke sammenkoble BJ's firma med kvaliteten af en billig
vejrstation.

Fra : BJ

Dato : 18-01-07 21:45

KLIP

> Nu må du ikke sammenkoble BJ's firma med kvaliteten af en billig
> vejrstation.

Jeg lever i hvert fald ikke af at sælge den..

Der ud over er barometeret stigende og derfor vil en prognose sige sol.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 18-01-07 21:50

BJ skriver:

> Jeg lever i hvert fald ikke af at sælge den..

Nej, det er der ikke mange penge i, gav 1000 kr + de obligatoriske 25%
til skattefar for "den gamel model". Det er så billigt at dem der går og
pønser på selv at leve noget lige så godt kan give op.

> Der ud over er barometeret stigende og derfor vil en prognose sige sol.

Det bliver dejligt at fræse til Nørresundby i morgen tidligt kan jeg
forstå

Fra : BJ

Dato : 18-01-07 22:06

KLIP

> Det bliver dejligt at fræse til Nørresundby i morgen tidligt kan jeg
> forstå

Jeg skal den anden vej kl.: 05:30. Skal til møde hos "De blå"..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-01-07 21:50

In article <45AFDB80.32966FAA@du.kan.finde.den>,
"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

> "Martin Johansen [6000]" skriver:

> Nu må du ikke sammenkoble BJ's firma med kvaliteten af en billig
> vejrstation.

Anede ikke engang det var hans firma...

BJ kan du så få hyret en ordentlig webmaster!! ;)

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 18-01-07 21:52

"Martin Johansen [6000]" skriver:

> BJ kan du så få hyret en ordentlig webmaster!! ;)

Måske han skal have hyret en "lille ilter Koldinggenser med stor SÅB" ?

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-01-07 21:57

In article <45AFDE0C.FB6D366F@du.kan.finde.den>,
"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

> Måske han skal have hyret en "lille ilter Koldinggenser med stor SÅB" ?

ROFL .. ilter.. det er vist første gang jeg er blevet kaldt det

Men du nævnte det.. og jeg kan kun bekræfte at det da bestemt er en
mulighed ;)

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 18-01-07 22:00

"Martin Johansen [6000]" skriver:

> ROFL .. ilter.. det er vist første gang jeg er blevet kaldt det

Arrh, i "Volcano" tiden.....

> Men du nævnte det.. og jeg kan kun bekræfte at det da bestemt er en
> mulighed ;)

Tænkte sku nok at det var derfor du var over ham...

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-01-07 22:06

In article <45AFDFC7.ED6A03A2@du.kan.finde.den>,
"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

> Arrh, i "Volcano" tiden.....

Skete det der? :)

> Tænkte sku nok at det var derfor du var over ham...

Nope... men et website er et firmas ansigt.. og det ansigt der pynter
ikke.

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 18-01-07 22:25

"Martin Johansen [6000]" skriver:

> Skete det der? :)

Man ved sku aldrig, du var lidt "ilter" dengang...

> Nope... men et website er et firmas ansigt.. og det ansigt der pynter
> ikke.

Vil du putte BJ's ansigt på i stedet ???

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-01-07 22:56

In article <45AFE5B1.33C81DAB@du.kan.finde.den>,
"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

> Man ved sku aldrig, du var lidt "ilter" dengang...

Eksempel..? :)

> Vil du putte BJ's ansigt på i stedet ???

Var meningen ikke flere kunder? (og nej har slet ikke set BJ!!) )

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : BJ

Dato : 18-01-07 22:13

KLIP

> BJ kan du så få hyret en ordentlig webmaster!! ;)

Får jeg flere kunder i butikken af sådan en.?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-01-07 22:18

In article <45afe2c0$0$2103$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> wrote:

> "Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Får jeg flere kunder i butikken af sådan en.?

Det vil jeg mene ja.

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : BJ

Dato : 18-01-07 22:20

KLIP

> Det vil jeg mene ja.

O.k., så skal jeg ikke have nogen. Jeg har ikke tid til flere kunder..

Bortset fra det, de er med fuldt overlæg, den ser sådan ud og er så simpel.

Jeg handler for det første med private, har aldrig gjort det og samtidig ved
samtlige kunder, hvem jeg er alligevel..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 18-01-07 22:25

"Martin Johansen [6000]" skriver:

> Det vil jeg mene ja.

I BJ's tilfælde - næppe....

Fra : BJ

Dato : 18-01-07 22:30

KLIP

> I BJ's tilfælde - næppe....

Det har du helt ret i. Jeg sælger ikke til private og branchen er rimelig
"smal".

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-01-07 22:55

In article <45AFE5C7.27EBDD0F@du.kan.finde.den>,
"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

> "Martin Johansen [6000]" skriver:

> I BJ's tilfælde - næppe....

Kender som sagt heller ikke hans firma :)

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 19-01-07 08:55

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> [...]
>
> Jeps, jeg mangler montering og en billig webserver. Måske man skal
> trække lidt på sine bekendte og få fuske en LIAB frem ???

Linux In A Box, dejligt lille systet.
Jeg var på kursus i den for nogle år siden oppe på DTU i Aalborg.
Mikael Dich mener jeg han hed, ham der havde udviklet den.

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 19-01-07 17:35

"Christian B. Andresen" skriver:

> Linux In A Box, dejligt lille systet.
> Jeg var på kursus i den for nogle år siden oppe på DTU i Aalborg.
> Mikael Dich mener jeg han hed, ham der havde udviklet den.

Sammen med Torben, der ud over LIAB også er med i en anden
forretning.......

Jeg var forbi Perron4 og LIAB i tirsdags.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 22-01-07 12:11

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> "Christian B. Andresen" skriver:

> Sammen med Torben, der ud over LIAB også er med i en anden
> forretning.......

Ham Torben var der vist også, jeg kan da kende ham fra billedet på
deres hjemmeside.

> Jeg var forbi Perron4 og LIAB i tirsdags.

Nu siger Perron4 mig ikke rigtigt noget, men et eller andet siger mig
at det har med tog at gøre
Er der gang i LIAB forretningen så ?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-01-07 17:18

www.perron4.dk

> Er der gang i LIAB forretningen så ?

Jeps, i den grad.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 23-01-07 09:25

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> "Christian B. Andresen" skriver:

> www.perron4.dk

Tænkte jeg det ikke nok

> Jeps, i den grad.

Er det noget I bruger i vindmøllebiksen ?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-01-07 16:07

"Christian B. Andresen" skriver:

> Er det noget I bruger i vindmøllebiksen ?

Pas, vindmøllebiksen er snat 1 år siden.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 24-01-07 08:43

On Jan 23, 4:06 pm, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.k...@du.kan.finde.den> wrote:
> "Christian B. Andresen" skriver:

> Pas, vindmøllebiksen er snat 1 år siden.

Er du ikke ved Vestas mere ?

Fra : BJ

Dato : 24-01-07 10:29

KLIP