Nakkestøtter med DVD
Fra : ct

Dato : 15-01-07 20:20

Jeg er poå udkig efter et par nakkestøtter med indbygget DVD og skærm. Jeg
har fundet disse http://www.baton.no/

Men findes der ikke nogen i stof, alle de forskellige jeg har set er enten i
læder eller 'læder', jeg ville foretrække at de bare var lavet i sort stof
så de ligner resten af bilen mest muligt (Avensis). Hvad koster det ca. at
få monteret et sæt løse skærme i eksisterende nakkestøtter? Og hvad gør man
med DVD-afspiller i det tilfælde, skal den monteres under stolen? Skal helst
ikke være for stort et projekt

ct

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 16-01-07 11:18

"ct" <claus@-fjern-kjerkegaard.dk> wrote in

> [...]
> enten i læder eller 'læder', jeg ville foretrække at de bare var lavet
> i sort stof så de ligner resten af bilen mest muligt (Avensis).

Batons løsning kan da ombetrækkes med det materiale man selv ønsker, iflg
deres hjemmeside.