Problemer med GPS navigation ?
Fra : www.netink.dk

Dato : 14-01-07 13:52

Besøg og tilmeld dig det nye forum på www.GPSdebat.dk

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 14-01-07 14:11

> Besøg og tilmeld dig det nye forum på www.GPSdebat.dk

Ja, der skal nok komme tilmeldninger, når siden er nede?

Fra : www.netink.dk

Dato : 14-01-07 14:37

Hejsa

>Ja, der skal nok komme tilmeldninger, når siden er nede?

Siden er IKKE nede, og jeg kan se at der er brugere på den !

Lars

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 16-01-07 08:54

"www.netink.dk" <infoFJERN@netinkFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa

> Siden er IKKE nede, og jeg kan se at der er brugere på den !

Jeg holder mig væk. Du er offtopic og vi har en gps-gruppe på usenet. Plus
en masse udenlandske.

--
Per, Esbjerg

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 14-01-07 14:19

"www.netink.dk" skriver:

> Besøg og tilmeld dig det nye forum på www.GPSdebat.dk

Ellers tak...

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 14-01-07 14:51

www.netink.dk <infoFJERN@netinkFJERN.dk> wrote in

> Besøg og tilmeld dig det nye forum

En side hvor der ingen brugere og intet indhold er? Tror jeg springer over
og nøjes med de allerede eksisterende fora.

Hvis du vil have brugere, så skal du tilbyde noget. Helst noget de andre
ikke har.

Ellers bliver resultatet bare det du oplever her: Håndmadder og dårlig
omtale. Det bliver svært at komme videre herfra.

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-07 15:22

haha skodside, der er allerede flere gode gps sider, hvad skal man med en
der bare er et forum??

Mvh
Morten

Fra : Henning

Dato : 14-01-07 17:25

On Sun, 14 Jan 2007 13:51:59 +0100, www.netink.dk
<infoFJERN@netinkFJERN.dk> wrote:

>Besøg og tilmeld dig det nye forum på
Problemer med at bruge usenet? www.usenet.dk - specielt siden om
netetikette kunne være interessant for dig!

Fra : Lars Jensen

Dato : 14-01-07 18:15

www.netink.dk skrev:
> Besøg og tilmeld dig det nye forum på www.GPSdebat.dk

Er der ANDET end et forum?!

Skod...

Lars B

Fra : -=JF=-

Dato : 14-01-07 18:27

Efter mange tanker skrev www.netink.dk:
> Besøg og tilmeld dig det nye forum på www.GPSdebat.dk

Hva' kan du som andre GPS-sites ikke kan?

--
Mvh John

Fra : Anders Majland

Dato : 15-01-07 15:11

For det første er det OT her - Der er en gruppe for sat.nav som du også har
fundet ....

> Besøg og tilmeld dig det nye forum på www.GPSdebat.dk

Med den ballade der er på andre gps fora vil det måske være en særdeles god
ide hvis bagmændede præsenterede sig, deres interesser i at drive den men
ikke mindst deres holdning til censur ....