Sidst jeg var ude at køre banerace.
Fra : BJ

Dato : 13-01-07 23:21

Sidst jeg var ude at køre banerace, var der en der optog min kørsel:

http://video.google.com/videoplay?docid=-5720672936350590008&q=drifting+r%2Fc+cars

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 13-01-07 23:27

> Sidst jeg var ude at køre banerace, var der en der optog min kørsel:
> http://video.google.com/videoplay?docid=-5720672936350590008&q=drifting+r%2Fc+cars

Jep, det er vildt imponerende, at nogen kan styre en bil, de ikke
sidder i, på den måde - iøvrigt er jég på Sturup imorgen
www.sturupraceway.dk

Fra : BJ

Dato : 13-01-07 23:30

"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> iøvrigt er jég på Sturup imorgen

Fedt, jeg skal på kontoret..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Klaus G.

Dato : 13-01-07 23:57

> http://video.google.com/videoplay?docid=-5720672936350590008&q=drifting+r%2Fc+cars

Det er da vist ikke alm. dæk der er på den bil der ;)

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Anders Majland

Dato : 14-01-07 13:37

> Det er da vist ikke alm. dæk der er på den bil der ;)

Er det ikke bare et spørgsmål om et "afsindigt" kraftoverskud i forhold til
vægten ...

Fra : -=JF=-

Dato : 14-01-07 13:52

BJ formulerede spørgsmålet:
> Sidst jeg var ude at køre banerace, var der en der optog min kørsel:

Det der er *eddermame* godt kørt!!

Enhver der har prøvet at køre de små djævle, ved hvor svære de er at
holde på sporet!
Jeg er sgu imponeret

--
Mvh John

Fra : BJ

Dato : 14-01-07 14:14

"-=JF=-" <null@null.invalid> skrev i en meddelelse

KLIP

> Enhver der har prøvet at køre de små djævle, ved hvor svære de er at holde
> på sporet!
> Jeg er sgu imponeret

112% enig og bemærk, bilen har fuld traction på lige strækninger.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~