Hvad er jeres yndligsbil
Fra : Phillipfrostman@gmai~

Dato : 11-01-07 22:55

Hej Hej

Hvad er jeres yndlingsbil. Min er en Mazda RX-8. Den er pæn. Hvis jeg
arbejder 10 år på mit frikort uden at bruge penge så kan jeg købe
den. Cirka.

Phillip Frost
http://phillipfrost.blogspot.com/

Fra : Skak

Dato : 11-01-07 23:06

Phillipfrostman@gmail.com fremførte:
> Hej Hej
>
> Hvad er jeres yndlingsbil. Min er en Mazda RX-8. Den er pæn. Hvis jeg
> arbejder 10 år på mit frikort uden at bruge penge så kan jeg købe
> den. Cirka.

Lloyd Alexander TS

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 11-01-07 23:18

Phillipfrostman@gmail.com wrote:
> Hej Hej
>
> Hvad er jeres yndlingsbil. Min er en Mazda RX-8. Den er pæn. Hvis jeg
> arbejder 10 år på mit frikort uden at bruge penge så kan jeg købe
> den. Cirka.

Hvilken bil jeg helst ville have?

Citroën SM:
http://www.blenheimgang.com/guide/citroen/images/citroen_sm_1.jpg

Hvis den skulle være ny, så en Citroën C6:
http://www.carpages.co.uk/citroen/citroen_images/citroen_c6_01_03_05.jpg

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 11-01-07 23:19

Phillipfrostman@gmail.com skriver:

> Hvad er jeres yndlingsbil.

Den jeg har nu.

Drømmebil ?
En stor Porsche........

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Bjarne Haug

Dato : 11-01-07 23:24

[...]

Jeg gad godt tæve rundt i en superlækker Nissan 350z.... Den mest
undervurderede bil... Designet er da for lækkert:
http://press.nissan-global.com/COMMON/IMAGES/CURRENT_EU/350Z/HIGH/350z.jpg

Fra : Henrik B.

Dato : 11-01-07 23:32

<Phillipfrostman@gmail.com> skrev i en meddelelse
Hej Hej

Hvad er jeres yndlingsbil. Min er en Mazda RX-8. Den er pæn. Hvis jeg
arbejder 10 år på mit frikort uden at bruge penge så kan jeg købe
den. Cirka.

Mercedes McLaren SLR - Yeeaahhh baby.......................

Rigtige biler har over 420 Nm...

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-07 23:49

[...]

Den koster næsten gratis at køre i og at vedligeholde.
Skal til syn i februar, og FORVENTER det kun koster
stramning af håndbremsen og en kontrol af forureningen.
Jeg vender iøvrigt tilbage med resultatet af synet.

-ellers må det blive en Mustang...den har historien og
udseendet med sig. Porche er sikkert et langt bedre valg
køredynamisk, men en Mustang taler mere til hjertet.

Der er iøvrigt mange drømmebiler imho.

Fra : Lars Holst

Dato : 11-01-07 23:51

Phillipfrostman@gmail.com said in news:1168552494.941058.61900
> [...]

> Hvad er jeres yndlingsbil. Min er en Mazda RX-8. Den er pæn. Hvis jeg
> arbejder 10 år på mit frikort uden at bruge penge så kan jeg købe

Alfa Romeo 8C 2900B Lungo eller Touring Berline
Hispaño Suiza Tulip Wood

--
Lars Holst

Fra : -=JF=-

Dato : 11-01-07 23:53

Phillipfrostman@gmail.com skrev:
> Hej Hej
>
> Hvad er jeres yndlingsbil.

Hvis vi for et øjeblik glemmer kone og børn, så ville denne stå højt på
ønskelisten:
http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=506300575&page=1
eller
http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=265100646&page=1...
Mustangen skulle bare være rød.

Hvis vi så også for et øjeblik glemmer afgifter, hastighdsgrænser and
what have we:
http://www.focusmag.gr/id/files/54996/lamborghini%20countach2.jpg

--
Mvh John

Fra : Per O.

Dato : 12-01-07 00:42

Min drømmebil er ubetinget Mercedes SL 65 AMG eller til nød SL 55 AMG

--
Per O.
www.tosseparkering.dk - Så kan de lære det!

Fra : Uffe Ravn

Dato : 12-01-07 01:17

Phillipfrostman@gmail.com wrote:

> Hvad er jeres yndlingsbil.

Nu er der jo mange måder at anskue det på men:

Toyota HighAce (modellen før næsen og efter ratgearet)
Aldrig har jeg kørt i en bil hvor jeg sad bedre.

Hvis den så også har et anhængertræk og er i dieselversion, så er det jo en
helt praktisk bil at have.

--
Mvh. Uffe Ravn
En bil uden bagdør og anhængertræk er ikke en bil.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-01-07 06:24

Uffe Ravn skriver:

> Toyota HighAce (modellen før næsen og efter ratgearet)
> Aldrig har jeg kørt i en bil hvor jeg sad bedre.

Er din ene arm da længere end den anden ?
(hint:rattet sad ikke i midten i forhold til føresædet).

Fra : Uffe Ravn

Dato : 12-01-07 11:36

Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Er din ene arm da længere end den anden ?
> (hint:rattet sad ikke i midten i forhold til føresædet).

Ja det er rigtigt, dog er begge mine arme lige lange, i det hele taget er
hele min krop lang. Derfor føler jeg mig ofte "krøllet sammen" i andre
biler.
Desuden kan jeg godt lide, når bilene ikke forsøger at skrubbe håret væk på
toppen af mit hoved.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : BJ

Dato : 12-01-07 11:40

KLIP

> Desuden kan jeg godt lide, når bilene ikke forsøger at skrubbe håret væk
> på
> toppen af mit hoved.

Det problem løser sig nok med tiden.

Jeg ved det af erfaring..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Hr. Jensen

Dato : 12-01-07 12:30

On Fri, 12 Jan 2007 11:39:44 +0100 "BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> sent
the following smoke signals:

>Det problem løser sig nok med tiden.
>
>Jeg ved det af erfaring..

Har du da prøvet det før?

--
Ryd Jagtvej 69 og luk Christiania...

Fra : BJ

Dato : 12-01-07 12:32

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse

KLIP

> Har du da prøvet det før?

Jep, da jeg havde hår på toppen..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 12-01-07 11:43

> Desuden kan jeg godt lide, når bilene ikke forsøger at skrubbe håret væk
> på
> toppen af mit hoved.

Altså er en Cabriolet udelukket

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : BJ

Dato : 12-01-07 11:44

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Altså er en Cabriolet udelukket

Jep, det giver om mulig endnu højere hår..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 14-01-07 16:01

> Uffe Ravn skriver:

> Er din ene arm da længere end den anden ?
> (hint:rattet sad ikke i midten i forhold til føresædet).

??
På min sad rattet da helt fint i midten. Jeg husker ikke nogle problemer.
HiAce 94-95 er en voldsomt velkørende og robust bil.

Michael

Fra : Mogens...

Dato : 14-01-07 16:13

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> HiAce 94-95 er en voldsomt velkørende og robust bil.

Solgt i bunkevis, men du ser INGEn af dem på vejen idag.
Dét gør du med VW's udgave, solgt i langt mindre antal...

Fra : Uffe Ravn

Dato : 15-01-07 00:01

Mogens... wrote:

> Solgt i bunkevis, men du ser INGEn af dem på vejen idag.
> Dét gør du med VW's udgave, solgt i langt mindre antal...

Arh. de se da indi9mellem, men ja der er gået ford/opel i en del af dem der
er tilbage (rust).
Desuden er der brændt frygtelige mange motore af, fordi chaufførene glemmer
at påfylde motorolie.

Dette rører dog ikke ved, at det er den bil jeg har siddet bedst i.

Og jeg har stadig hår på toppen af hovedet

Mvh- Uffe Ravn

Fra : Brian

Dato : 14-01-07 16:31

Michael Kirkegaard wrote:

> På min sad rattet da helt fint i midten. Jeg husker ikke nogle
> problemer. HiAce 94-95 er en voldsomt velkørende og robust bil.

Jeg tilbragte en uge i sådan en fornylig, og det er fame nedslående, når man
er vant til en Transporter fra samme tidsperiode. Desuden virker den også en
del smallere, end de europæiske konkurrenter.

/Brian

Fra : Bruno

Dato : 12-01-07 01:20

> [...]
>
> Hvad er jeres yndlingsbil. Min er en Mazda RX-8. Den er pæn. Hvis jeg
> arbejder 10 år på mit frikort uden at bruge penge så kan jeg købe

Spændende bil.

Min er min MX-5.

Mvh
Bruno

Fra : P Kaasing

Dato : 12-01-07 02:00

Bugatti EB 16.4 Veyron, den er bare smuk fra alle vinkler, og så lyder det
fantastisk når den starter.

http://www.km77.com/marcas/bugatti/veyron16-4_04/0primera/texto.asp

Fra : Hr. Jensen

Dato : 12-01-07 03:01

On 11 Jan 2007 13:54:55 -0800 Phillipfrostman@gmail.com sent the
following smoke signals:

>Hej Hej
>
>Hvad er jeres yndlingsbil?

Ariel Atom S/C.
Eller en Dodge Challenger R/T '70.
Eller en Chevrolet Camaro Yenco 427 fra '68.

--
Ryd Jagtvej 69 og luk Christiania...

Fra : Kaas

Dato : 12-01-07 06:27

Hvad er jeres yndlingsbil?

Urealistisk:
Den nye AUDI RS8

Realistisk:
Min Lupo 3L.

Fra : Carsten H

Dato : 12-01-07 07:54

"Kaas" <kaas.neergaard@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad er jeres yndlingsbil?
>
> Urealistisk:
> Den nye AUDI RS8
>
> Realistisk:
> Min Lupo 3L.

Den nye TT fra Audi er mit personlige hit som ikke er urealistisk.
Alle andre tanker som Koenigsegg, mugiello, SLR mm er bare fantasi.

Carsten H

Fra : Martin

Dato : 13-01-07 22:30

> Den nye TT fra Audi er mit personlige hit som ikke er urealistisk.

joh.... men det er stadig 650K+ for en ny bil, det kommer jeg desværre nok
aldrig til at ofre på en stykke metal.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 12-01-07 08:12

> [...]
>
>Hvad er jeres yndlingsbil. Min er en Mazda RX-8. Den er pæn. Hvis jeg
>arbejder 10 år på mit frikort uden at bruge penge så kan jeg købe

BMW M3 umiddelbart.

Og det skal være den her:
http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=110807

Den ligger i skarp konkurrence med Porsche 911.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 13-01-07 10:51

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse

> BMW M3 umiddelbart.
>
> Og det skal være den her:
> http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=110807

Ufatteligt smuk... (også billederne)

--
-M
'06 BMW 325i Coupé E92

Fra : Søren B.

Dato : 12-01-07 08:39

Phillipfrostman@gmail.com wrote:
> Hvad er jeres yndlingsbil. Min er en Mazda RX-8. Den er pæn. Hvis jeg
> arbejder 10 år på mit frikort uden at bruge penge så kan jeg købe
> den. Cirka.

Sigt lidt højere, min ven
Jeg siger noget Mercedes-Benz AMG, Aston Martin, Lambo, Ferrari, Porsche...
eller en Hummer måske.
Og nåh ja... Dodge Viper. Og Fisker Tramonto. Og Koenigsegg.

--
Søren

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-07 16:59

"Søren B." <nomail@> skrev i en meddelelse

> Sigt lidt højere, min ven
> Jeg siger noget Mercedes-Benz AMG, Aston Martin, Lambo, Ferrari,
> Porsche... eller en Hummer måske.

Hummer sucks
http://video.google.com/videoplay?docid=-6222339872282952499

--
Tom

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 13-01-07 21:06

Tom wrote:
> "Søren B." <nomail@> skrev i en meddelelse
>
> Hummer sucks
> http://video.google.com/videoplay?docid=-6222339872282952499

Ja, sådan går det når man sender en Chevrolet Suburban ud på off-road :)

Mvh.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 12-01-07 09:02

Phillipfrost...@gmail.com wrote:

> Hvad er jeres yndlingsbil. Min er en Mazda RX-8. Den er pæn.

Som realistisk bud på en bil jeg kunne finde på at købe udelukkende
for at nyde den, er det en Nissan 350z i orange med sort/orange
interiør.Faktisk har jeg fundet bilen, men skal nu bare have
overbevist lillemor - hvilket kan blive en hel del sværrere:

http://coches.segundamano.es/fichaI.cfm?id=16295346 27.800,00 €
eller det der svarer til 200.000 danske kroner, og så har den kun
25,000 kilometer på klokken.

Hvis vi ser bort fra realisme er min drømmebil en F430 elleren DB9.
Hvis jeg havde haft mekker-fingre ville jeg have købt mig en gammel
Cadillac Eldorado fra halvfjerserne, En dodge Charger fra 69 eller en
Chevrolet Camaro fra 68

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 12-01-07 09:39

Henrik B. wrote:
> [...]
> den. Cirka.
>
> Mercedes McLaren SLR - Yeeaahhh baby.......................

X2

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 12-01-07 09:53

Uden tvivl Ferrari 288 GTO.

Jeg synes det er den flotteste de har lavet.

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 12-01-07 14:41

> Uden tvivl Ferrari 288 GTO.
>
> Jeg synes det er den flotteste de har lavet.

Ja, den er nydelig - men jeg synes nu 250 GTO er flottere.

Ebbe

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 12-01-07 10:37

Morris Mascot Pickup med 1275 og dbl. karb. "Go-kart Xtreme"

Stef

Fra : Phillip

Dato : 12-01-07 11:18

Nej nej, mine arme er lige lange. Måske er den højre lidt længere,
men det er fordi jeg bruger den mest.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 12-01-07 12:06

[...]

Tjaaaa.
Der er jo '69 Boss Mustang
Der er også Countach 5000
Miura
GT40
DeTomaso
Aston Martin V8 Vantage (V580BBS)

Listen kan blive meget lang, rækkefølgen er btw. tilfældig

Men lige nu er min yndlingsbil _min_ Mondeo.
Om jeg er tosset?
No comment!

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 12-01-07 12:19

> Hvad er jeres yndlingsbil. Min er en Mazda RX-8. Den er pæn. Hvis jeg
> arbejder 10 år på mit frikort uden at bruge penge så kan jeg købe
> [...]

Der er noget over denne model:
http://www.youtube.com/watch?v=xXXn3QPmkxA

IMO anyhow

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : BJ

Dato : 12-01-07 12:23

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Men lige nu er min yndlingsbil _min_ Mondeo.

Det er vel ganske normalt, ik´..?

> Om jeg er tosset?

Hvis ikke havde kunne lide din Mondeo, hvorfor så købe den overhovedet.

Du ville da have gjort noget "idiotisk" og det vil ingen vel indrømme i den
situation..

Vi ææælsker alle vor bil, det er jo vores egen beslutning.!

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 12-01-07 12:55

> Du ville da have gjort noget "idiotisk" og det vil ingen vel indrømme i
> den situation..
>
> Vi ææælsker alle vor bil, det er jo vores egen beslutning.!

Errare humanum est......

og jeg er _meget_ menneskelig

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Henrik G Nielsen

Dato : 12-01-07 13:10

Subaru Impreza 2,5 WRX STi 4d

>Sådan en ville jeg gerne have.

Henrik

Fra : BJ

Dato : 12-01-07 13:11

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Errare humanum est......
>
> og jeg er _meget_ menneskelig

O.k. og vi behøver alle anerkendelse/bekræftelse i vore dispositioner ....
nogen dog betragtelig mere end andre..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Søren B.

Dato : 12-01-07 13:56

BJ wrote:
> Vi ææælsker alle vor bil, det er jo vores egen beslutning.!

Næ. Jeg er typen der nok aldrig bliver tilfreds. Men et eller andet skal jeg
jo have at køre i.
Har pt. en 3 måneder gammel Mercedes C 180 Kompressor Sedan Aut. som har
kørt 4000 km.
Det er indtil videre den bedste bil jeg har haft, men den er ikke perfekt.
Uheldigvis stiler man automatisk højere hver gang man skal have ny bil. Man
vil jo ikke gå ned i komfort. Så jeg er spændt på hvad min næste bil bliver.
Men indtil nu, har jeg ikke fundet noget der helt tilfredsstiller mine
ønsker. Jeg har dog en formodning om, at en S500 med luftaffjedring kunne
gøre tricket.

--
Søren

Fra : BJ

Dato : 12-01-07 15:32

"Søren B." <nomail@> skrev i en meddelelse

KLIP

> Men indtil nu, har jeg ikke fundet noget der helt tilfredsstiller mine
> ønsker.

Så du har alså købt noget lort og smidt dine penge i rendestenen.

> Jeg har dog en formodning om, at en S500 med luftaffjedring kunne gøre
> tricket.

Så skulle du da have købt den med det samme i stedet for. Jeg håber ikke, du
smider rundt på samme måde med firmaets penge.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-07 14:21

[...]

Indenfor rækkevidde: Renault Super5
Udenfor rækkevidde: Renault 5 turbo

--
Ib, der savner sin gyngehest

Fra : Dorthe

Dato : 12-01-07 15:19

[...]

Så afgjort en Mustang fra 1967!

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-01-07 15:28

Dorthe skriver:

> Så afgjort en Mustang fra 1967!

Sådan en har en kollega lige købt til sin kone.

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 12-01-07 16:01

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Dorthe skriver:

> Sådan en har en kollega lige købt til sin kone.

Sand kærlighed

Ebbe

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-01-07 16:13

Ebbe Kristensen skriver:

> Sand kærlighed

Hun ønskede sig en pony, det fik hun

Fra : Brian

Dato : 12-01-07 16:22

Ebbe Kristensen wrote:

> Sand kærlighed

Eller et påskud for at købe legetøj til sig selv

/Brian

Fra : Dorthe

Dato : 12-01-07 16:28

> Eller et påskud for at købe legetøj til sig selv
>
> /Brian
Helt sikkert, så ville jeg ikke betragte det som min mands legetøj, hvis han
købte en Mustang. Det tror jeg nu ikke han gør. Han er ovenud lykkelig for
sin 4-hjulstrækker!
Dorthe

Fra : Hr. Jensen

Dato : 12-01-07 16:30

On Fri, 12 Jan 2007 16:00:31 +0100 "Ebbe Kristensen" <ebbe@ekologic.dk>
sent the following smoke signals:

>Sand kærlighed

Eller firmajulefrokost...

--
Ryd Jagtvej 69 og luk Christiania...

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-01-07 16:37

"Hr. Jensen" skriver:

> Eller firmajulefrokost...

Nope...

Fra : Dorthe

Dato : 12-01-07 16:38

> On Fri, 12 Jan 2007 16:00:31 +0100 "Ebbe Kristensen" <ebbe@ekologic.dk>
> sent the following smoke signals:

> Eller firmajulefrokost...

Jeg vælger at tro, at det er sand kærlighed!
Dorthe

Fra : Dorthe

Dato : 12-01-07 16:10

> Dorthe skriver:

> Sådan en har en kollega lige købt til sin kone.
>

> Klaus
> Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
> http://home6.inet.tele.dk/moppe

Hun er heldig! Men jeg er nu godt tilfreds men den helt nye Passat, min mand
har købt til mig! Det kan være, at jeg dan overtale ham til, aj jeg kan
have 2 konebiler!

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-01-07 16:14

Dorthe skriver:

> Hun er heldig! Men jeg er nu godt tilfreds men den helt nye Passat, min mand
> har købt til mig! Det kan være, at jeg dan overtale ham til, aj jeg kan
> have 2 konebiler!

Han gav kun 67.000 for den.

Fra : Dorthe

Dato : 12-01-07 16:22

> Dorthe skriver:

> Han gav kun 67.000 for den.
>

> Klaus
> Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
> http://home6.inet.tele.dk/moppe

67.000 er ikke så meget, for en bil, der sikkert kan holde 10 år endnu! Det
er da en lækker bil!
Dorthe

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-01-07 16:23

Dorthe skriver:

> 67.000 er ikke så meget, for en bil, der sikkert kan holde 10 år endnu! Det
> er da en lækker bil!

Der skal renoveres lidt på den og så kommer der nok løbende en del
vedligehold.

Fra : Dorthe

Dato : 12-01-07 16:35

> [...]
> vedligehold.
>
> Klaus
> Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:

Den har jo også nogle år på bagen. Det kunne være skønt at køre rundt i
sådan en.
Dorthe

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 15-01-07 14:24

Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Der skal renoveres lidt på den og så kommer der nok løbende en del
> vedligehold.

Jamen så ved konen jo hvor hun har ham

Ebbe

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 15-01-07 16:30

Ebbe Kristensen skriver:

> Jamen så ved konen jo hvor hun har ham

Ude ved siden af de 2 andre biler han har i forvejen.

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 12-01-07 15:59

> [...]
>
> Hvad er jeres yndlingsbil. Min er en Mazda RX-8. Den er pæn. Hvis jeg
> arbejder 10 år på mit frikort uden at bruge penge så kan jeg købe

R5 Turbo

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-07 18:03

"Jan Mikkelsen" <jhm@NOSPAM.kom.aau.dk> skrev i en meddelelse

> R5 Turbo

Yes sir !!

--
Ib

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-07 20:02

"Jan Mikkelsen" <jhm@NOSPAM.kom.aau.dk> skrev i en meddelelse

Yndling:

En BMW 535d Twinturbo med alt i M udstyr.
Den kører da rimeligt langt på literen

Drømmebil(er):

Porche 911 turbo
Drivers car

Mercedes sl AMG
http://www.caradisiac.com/php/essai_tun/ess_nou/nouv272bis/mercedes-sl-65-amg-2.phpKraftfuld!Aston Martin V8.http://www.seriouswheels.com/2006/2006-Aston-Martin-V8-Vantage-FA-Lights-1024x768.htmThe look

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-07 20:07

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-07 20:09

"HB" <nomail(snabela)service.dk> skrev i en meddelelse

Jeg opgiver - I ved sikkert hvad jeg mener

God Weekend!

/HB

Fra : Mogens...

Dato : 12-01-07 17:59

<Phillipfrostman@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad er jeres yndlingsbi?

En Porsche 911 turbo - eller en Ferrari...

Fra : BJ

Dato : 12-01-07 18:02

"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> En Porsche 911 turbo - eller en Ferrari...

Hvorfor skal det være så surt alt sammen...

En Porsche Carrera GT.

PS: Her er lidt til mobilen. Så går ventetiden også nemmere....:
http://www.porsche.com/germany/multimedia/mobile/sounds/

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 12-01-07 18:10

> En Porsche Carrera GT.

En rigtig Porsche er en 911'er

> www.porsche.com/germany/multimedia/mobile/sounds/

Jow jow - jeg kender linket og har skam hørt dem :)

Det her er iøvrigt ret imponerende læsning:
www.porsche.com/germany/usedcars/n54
1) Wir überprüfen jedes Fahrzeug anhand einer 100-Punkte-Checkliste
2) Sie erhalten 1 Jahr Garantie mit _weltweiter_ Gültigkeit (køb i D og rep.
DK)
3) Die Instandsetzung erfolgt nach strengen Porsche Qualitätskriterien
4) Sie profitieren von der Porsche Assistance Mobilitätsgarantie

Vedr. pkt. 2: Garantien kan blot forlænges efter det 1. år - og vi taler
altså
om brugte biler på op til 8 år !

Fra : BJ

Dato : 12-01-07 18:13

"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
> 4) Sie profitieren von der Porsche Assistance Mobilitätsgarantie
>
> Vedr. pkt. 2: Garantien kan blot forlænges efter det 1. år - og vi taler

Fornemt.

Bortset fra det, det har taget mig utrolig lang tid at få dig til at
erkende, Porsche er den _eneste_ vej frem til en lykkelig alderdom.

Fandens også, man ikke for 10 år siden, havde købt for 100kkr aktier.

Så ville vores drømmebil stå ude på gaden ........ helt gratis..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 12-01-07 18:49

> Fornemt.

Ja, det får man sgu ikke på en Ferrari

> Bortset fra det, det har taget mig utrolig lang tid at få dig til at
> erkende, Porsche er den _eneste_ vej frem til en lykkelig alderdom.

Rolig nu - jeg skriver jo begge. Det betyder jo ikke overgivelse
i dén forstand :)

> Fandens også, man ikke for 10 år siden, havde købt for 100kkr aktier.
> Så ville vores drømmebil stå ude på gaden ........ helt gratis..

Er en 991 fra '76 næsten ikke det

Fra : Mogens...

Dato : 13-01-07 10:10

> Ja...

"I tillegg tilbyr Porsche en bruktbilgaranti som kan kjøpes for ett og ett
år av
gangen. Den koster 7.000 kroner per år, og gjelder så lenge du følger
service-
programmet og inntill bilen er 9 år gammel. Den har faktisk heller ikke
kilome-
terbegrensning"
..

Fra : BJ

Dato : 13-01-07 17:47

"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
> service-
> programmet og inntill bilen er 9 år gammel. Den har faktisk heller ikke

Flot og så er det vel svenske træpenge.?

Jeg kan ikke finde noget i DK, der omtaler denne service, så måske som
vanlig, findes det ikke.?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 13-01-07 17:54

> Flot og så er det vel svenske træpenge.?

Jep - dét er det. Så ca. 5.700 DKK

> Jeg kan ikke finde noget i DK, der omtaler denne service, så måske som
> vanlig, findes det ikke.?

De skriver elles følgende om den verdensgaranti -
www.porsche.dk/article.asp?id=18
Porsche Approved er en garanti på alle*) brugte Porscher, som har gennemgået
et Porsche Approved check på over 100 enkeltstående punkter. Dermed er
Porschen gennemgået fra forreste til bagerste nummerplade af en uddannet
Porsche tekniker fra et af vores tre autoriserede Porsche Centre.

Vi ved, hvor meget det betyder at føle sig sikker, hvorfor Porsche Approved
betyder 12 måneders garanti på over 770 Porsche komponenter i den enkelte
model. Hermed dækkes eventuel udskiftning og pris på de delene.

Desuden er enhver brugt Porsche med Porsche Approved dækket af Porsche
Assistance, som endnu en del af den 12 måneders garanti.

*) Gælder kun for biler som har kørt mindre end 200.000 km og under 9 år
gammel.

Fra : BJ

Dato : 13-01-07 17:59

"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
> Assistance, som endnu en del af den 12 måneders garanti.
>
> *) Gælder kun for biler som har kørt mindre end 200.000 km og under 9 år

Jep, men intet om prisen og den er nok en så værdifuld oplysning, synes jeg.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : RP

Dato : 12-01-07 20:14

> Hvad er jeres yndlingsbil. Min er en Mazda RX-8. Den er pæn. Hvis jeg
> arbejder 10 år på mit frikort uden at bruge penge så kan jeg købe
> den. Cirka.

Urealistisk prisleje:

Så ville jeg ikke engang vide hvor jeg skulle begynde...

Realistisk prisleje:

tidlig corvette c3 chrome bumper eller en stor flyder ala den her

http://www.american-dreamcars.dk/lesabre69.htm (havde oprindeligt købt
denne, men sælger tog den tilbage pga. skjulte fejl)

Med venlig hilsen

R. Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-07 20:24

On 11 Jan 2007 13:54:55 -0800, Phillipfrostman@gmail.com wrote:

>Hej Hej
>
>Hvad er jeres yndlingsbil. Min er en Mazda RX-8. Den er pæn. Hvis jeg
>arbejder 10 år på mit frikort uden at bruge penge så kan jeg købe
>den. Cirka.

Tjaaah, jeg er ikke så vanskelig. Efter mange år i en Mini, må en
gammel Mini Cooper S være løsningen - men de ruster og de er bøvlede
at holde kørende, men når den kører er den sjoooov ! (glem alt om
kollisionssikkerhed, ESP osv., den kan bare køre)
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 13-01-07 10:50

> [...]

>Hvad er jeres yndlingsbil. Min er en Mazda RX-8. Den er pæn. Hvis jeg
>arbejder 10 år på mit frikort uden at bruge penge så kan jeg købe

Jaguar E-Type Coupé series one.

--
-M
'06 BMW 325i Coupé E92

Fra : Lars Holst

Dato : 13-01-07 13:42

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzen@SPAMyahoo.dk> said in news:45a8ab2e$0
$3559$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> <Phillipfrostman@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jaguar E-Type Coupé series one.

Det er en gudebil men jeg ville nu foretrække serie 1½

--
Lars Holst

Fra : Henrik G Nielsen

Dato : 13-01-07 14:11

Subaru Impreza 2,5 WRX STi
Sådan en kunne jeg godt tænke mig

Mvh
Henrik

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 13-01-07 14:36

"Lars Holst" <delfinerne@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det er en gudebil men jeg ville nu foretrække serie 1½

En smagssag, jeg synes 3,8L og glas over forlygter er en ypperlig detalje :)

-M
'06 BMW 325i Coupé E92
'86 Ford Sierra RS Cosworth

Fra : Mogens...

Dato : 13-01-07 17:42

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzen@SPAMyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> En smagssag, jeg synes 3,8L og glas over forlygter er en ypperlig detalje
> :)

....hvor jeg bedst kan lide V12'erens front med kølergrill over og
under den forreste kofanger, nakkestøtter på forsæderne og
de mange hk...

Fra : Bjarne Rosenkrands

Dato : 14-01-07 23:27

[...]

Det her er godt nok en cool øse: