Vits fra dk.snak.vittigheder
Fra : Morten Fruergaard

Dato : 10-01-07 21:17

En blondine og hendes mand sad og hørte radio.
Speakeren sagde; - Vi forventer mellem 20 og 30 cm. sne i nat, så alle bedes
parkere deres biler på den ulige side af vejen, så sneploven kan komme til.
Blondinen går ud og flytter bilen.
En uge senere sker det igen: - Der forventes 25 cm. sne i nat, så alle bedes
parkere deres biler på den lige side af vejen, så sneploven kan komme til.
Blondinen går ud og flytter bilen.
3 dage senere, er den gal igen: - Der forventes en voldsom snestorm med op
til 40 cm. sne, så alle bedes....
Strømmen gik, og blondinen vidste nu ikke hvad hun skulle gøre.
- Ved du hvad? sagde hendes mand. - denne gang synes jeg, at du bare skal
lade bilen stå i garagen.....

Fra : Bjarne Haug

Dato : 11-01-07 09:45

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote in message
> [...]
> Strømmen gik, og blondinen vidste nu ikke hvad hun skulle gøre.
> - Ved du hvad? sagde hendes mand. - denne gang synes jeg, at du bare skal

Hehehehe, en af de bedre blondine vittigheder....

Fra : Fam. Olsen

Dato : 11-01-07 13:58

meddelelse news:45a549a5$0$49198$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> Strømmen gik, og blondinen vidste nu ikke hvad hun skulle gøre.
> - Ved du hvad? sagde hendes mand. - denne gang synes jeg, at du bare skal

LOL LOL LOL LOL.
Den må jeg huske.

MVH Niels