Autoindex - hvor pålidelig er din bils ele~
Fra : TDN

Dato : 10-01-07 18:40

http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/B32A3394-09E3-4D0E-ABA8-682E039D1AD1/0/5051.pdf

Gæt hvem der snupper de to laveste placeringer..... og hvem der er de
bedste.....

Intet nyt under solen der...

Mvh
Thomas

Fra : Hans

Dato : 10-01-07 18:51

On 2007-01-10 18:40:29 +0100, "TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> said:

> [...]
>
> Gæt hvem der snupper de to laveste placeringer..... og hvem der er de

Kiggede lige ud af vinduet, efter at have læst artiklen - der er ikke
brand i garagen (måske man skulle have en røgalarm i garagen hehe)

/Hans

Fra : Kim Kristensen

Dato : 10-01-07 19:10

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Gæt hvem der snupper de to laveste placeringer..... og hvem der er de

Måske det er noget af forklaringen på, at Peugeot 307 fik den uønskede
GULDerod.

http://www.autobild.de/aktuell/meldungen/artikel.php?artikel_id=12945

Med venlig hilsen Kim

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-01-07 19:13

TDN skriver:

> Gæt hvem der snupper de to laveste placeringer..... og hvem der er de
> bedste.....

I følge bilejernes mening.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : TDN

Dato : 10-01-07 19:47

> TDN skriver:

> I følge bilejernes mening.
>

> Klaus

Jeps hvilket viser det ikke kan være alle ejere af franske biler der lige
tilfredse med dem, selv om man kunne få opfattelsen af dette i dette forum.

Mvh
Thomas

Fra : Brian

Dato : 10-01-07 20:15

TDN wrote:

> Jeps hvilket viser det ikke kan være alle ejere af franske biler der
> lige tilfredse med dem, selv om man kunne få opfattelsen af dette i
> dette forum.

Mon ikke mange PSA ejere er mere opmærksomme på alle de små fejl, end så
mange andre ?

De får jo konstant skreget i hovedet, at de kører rundt i en stor løs
forbindelse.

/Brian

Fra : C. Caspersen

Dato : 10-01-07 23:52

> Mon ikke mange PSA ejere er mere opmærksomme på alle de små fejl, end så
> mange andre ?
>
> De får jo konstant skreget i hovedet, at de kører rundt i en stor løs
> forbindelse.

Vrøvl.

/Caspersen

Fra : Brian

Dato : 11-01-07 18:12

C. Caspersen wrote:

> Vrøvl.

Okay. Jeg er da heller ikke i tvivl om at nogle modeller har mange fejl

/Brian

Fra : KASO

Dato : 11-01-07 14:45

> [...]
>
> Jeps hvilket viser det ikke kan være alle ejere af franske biler der lige
> tilfredse med dem, selv om man kunne få opfattelsen af dette i dette

Hmm - jeg kan da se, at min franske bil er mere stabil end end Mercedes til
mere end det dobbelte - men jeg har nu heller aldrig haft
elektronikproblemer - hverken da jeg havde Mercedes eller på mine franske
biler....

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 11-01-07 16:01

KASO skriver:

> Hmm - jeg kan da se, at min franske bil er mere stabil end end Mercedes til
> mere end det dobbelte

Nej du kan se at ejerne af Franske biler selv tror at de har mindre
elektrisk problemer end Mercedesejerne....