Blinklyset på bilen, -virker det?
Fra : SK

Dato : 10-01-07 17:24

En kvinde var i tvivl om, om hendes højre blinklys virkede. Mens hun sad i
bilen, bad hun manden, som var udenfor bilen, om at se efter, om det
virkede. Det ville han gerne.
Han meddelte hende: "Nu virker det! Nu virker det ikke! Nu virker det! Nu
virker det ikke............"
SK

Fra : Kenned

Dato : 10-01-07 21:27

SK wrote:
> [...]
> om det virkede. Det ville han gerne.
> Han meddelte hende: "Nu virker det! Nu virker det ikke! Nu virker

HAHA... den var godt nok skæg... Den har jeg da ihvertfald ikke hørt i snart
10 år....

Kenned
Jeg beskyttes ikke af SPAMfighter til privatbrugere.
Men jeg har navnet i min signatur for at være på tværs over
for dem som åbenbart synes det er værd at nævne hver gang de ser
ordet SPAMfighter.

Fra : SK

Dato : 10-01-07 21:38

"Kenned" <Yeah@Right.dk> skrev i en meddelelse

> HAHA... den var godt nok skæg... Den har jeg da ihvertfald ikke hørt i
> snart 10 år....
>
> Kenned

> --------
Undskyld Kenned! -At du har hørt den før.. Men jeg kom til at tænke på den,
efter at have fulgt med i den debat, der har været i "dk.forbruger", som
handler om Kørelærer og statistik.
Jeg var lige nødt til at gi' jer mænd et lille uskyldigt 'hak'. Jeg synes
da, at den er meget sød!
Jeg gør jo bare, hvad jeg kan, for at få dig til at smile! -Det skulle være
så sundt!
SK