Nærlys defekt på Renault Laguna?
Fra : Simon Walther-Larsen

Dato : 08-01-07 20:03

Hej NG

Her til aften har jeg konstateret at nærlys er væk på min Renault
Laguna 1998. Jeg har kontrolleret sikringerne, og det er ikke der den
er gal.

Jeg når ikke lige at kigge pærer efter i aften, men det ville da vel
også være underligt hvis hvis det var begge pærer eller sikringer der
var gået på samme tid?

Nogen der har et hint om hvad jeg skal gøre?

--
Regards
Simon Walther-Larsen

Fra : Hans Jensen

Dato : 08-01-07 20:44

"Simon Walther-Larsen" <waltherlarsen_@_msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> var gået på samme tid?
>
> Nogen der har et hint om hvad jeg skal gøre?

Start med at kontrolere dne pærer gætter på at det er der du har fejlen,

Hans

Fra : Leo Jensen

Dato : 08-01-07 22:09

"Hans Jensen" <ask@me.dk> skrev i en meddelelse

> "Simon Walther-Larsen" <waltherlarsen_@_msn.com> skrev i en meddelelse

> Start med at kontrolere dne pærer gætter på at det er der du har
> fejlen,

Jep, jeg har prøvet det. Rodede længe med alt muligt andet, for det kunne jo
ikke passe begge sprang samme dag, men det kunne det altså...

Næste step må være kørelysrelæerne

MVH Leo

Fra : Simon Walther-Larsen

Dato : 09-01-07 20:29

> Jep, jeg har prøvet det. Rodede længe med alt muligt andet, for det kunne jo
> ikke passe begge sprang samme dag, men det kunne det altså...
>
> Næste step må være kørelysrelæerne
>
> MVH Leo

Pærer og sikringer er ok.

Kørelysrelæerne?
Hvor sidder sådan nogen i en Laguna, og kan jeg selv skifte dem hvis
de er defekte - og hvordan ser man om de er defekte?

--
Regards
Simon Walther-Larsen