Bag duggede ruder i en Punto
Fra : dbj34@hotmail.com

Dato : 07-01-07 18:07

Hej i gruppen. Jeg har en Fiat Punto fra ´96, hvor varmeapperater
volder lidt problemer. Jeg får lidt duggede ruder og syntes ikke den
varmer godt nok. Jeg har tidligere fået skiftet termostaten - senest i
nov´06 hos min mekaniker - men det som om der ikke er god nok
forbindelse.

Jeg er blevet gjort opmærksom på at, der kan være en utæthed i
varmesystemet, der gør at fugten kommer ind i kabinen. Desuden syntes
jeg også at jeg taber lidt vand fra køleren og har derfor hældt lidt
vand på. Her er jeg desuden blevet gjort opmærksom på at man ikke
på nyere biler må hælder vand på - kun kølervæske - grundet et
bestemt kemisk forhold. Men er en bil fra 1996 en nyere bil?

Det letteste ville nok være at mekanikerne fik bilen til gennemgang af
varmesystemet igen.

Er der i øvrigt nogen som ved om man kan udskifte, udløser tappen til
bagagerummet. Den er nemlig knækket af. ? Hvis ikke, lever jeg med at
bruge nøglen til at åbne med

De bedste hilsner
Daniel

Fra : Pac-man

Dato : 07-01-07 21:23

<dbj34@hotmail.com> wrote in message
[...]

hvis varmeapparatet er utæt er det et helvede af udskifte!!.

http://www.fiatklubdanmark.dk/viewtopic.php?t=14096&highlight=varmeapparat

Fra : dbj34@hotmail.com

Dato : 08-01-07 16:28

Tak for dit indlæg. Jeg får skiftet varmelegemet i nær fremtid.

Daniel