synspriser
Fra : Kjeld

Dato : 07-01-07 16:47

Hej Hans
hvor er det lig de koater 300 kr
jeg vil gerne skrive det ind på hjemmesiden

http://bilsynspriser.dk/
--
Hilsen Kjeld
www.goldwing1500.dk

Fra : Flemming

Dato : 07-01-07 16:50

Kjeld wrote:
> Hej Hans
> hvor er det lig de koater 300 kr
> jeg vil gerne skrive det ind på hjemmesiden
>
> http://bilsynspriser.dk/

Meget fin side, som ville blive endnu bedre hvis du sorterede efter priser
istedet efter man har valgt område

Mvh. Flemming

Fra : Kjeld

Dato : 07-01-07 16:56

Jo flemming
men du køre jo ikke fra nordjyland til Padborg for at spara e 50.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 07-01-07 17:02

Kjeld skriver:

> Jo flemming
> men du køre jo ikke fra nordjyland til Padborg for at spara e 50.

Der står også "efter man har valgt område".

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Flemming

Dato : 07-01-07 17:38

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Kjeld skriver:

> Der står også "efter man har valgt område".

Nemlig

Mvh. Flemming

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 07-01-07 17:16

"Kjeld" <kjelda@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Hans
> hvor er det lig de koater 300 kr
> jeg vil gerne skrive det ind på hjemmesiden
>
> http://bilsynspriser.dk/

Davs igen Kjeld.

Det er primært hvor Applus+ oplever meget konkurence.

Derfor er det svært at følge disse kampagnepriser som ikke optræder statisk.

I efteråret har vi også oplevet kampagnetilbud på gratis omsyn inden for 24
timer, tror bl.a. det var i Herning området.

Og det er svært at følge disse tilbud, da de ikke normalt annonceres på
deres hjemmeside, kun i den lokale presse.

--
MVH Hans

Fra : /Peter

Dato : 07-01-07 18:00

"Hans L. Jørgensen" <hansjo@XXXtele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Kjeld" <kjelda@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

Mange tak Hans.

> [...]
> Og det er svært at følge disse tilbud, da de ikke normalt annonceres
> på deres hjemmeside, kun i den lokale presse.

Nå men jeg skrev alligeve dette til dem:

"Hvad er det lige i tager 50,- kr. mere for end stort set alle andre
synshaller?
Kigge efter donkraft og sprinklervæske?

Når man kigger på jeres side om tilstandsattesten
koster den under et tilmeldt syn 50,- Kr. og hvis man spørger efter det
alene 200,- Kr, men mellem synene 400, - Kr.
Men når man kører til syn er den inkluderet for 450,-Kr
men man kan altså ikke fra vælge den og spare 50,-kr.

Det er ser sgu meget underligt ud,
og i er helt sikkert fravalgt på listen over mine synshaller.

Godt Nytår"

/Peter

Fra : jacob johansen

Dato : 07-01-07 19:39

> [...]
>

> Det er ser sgu meget underligt ud,
> og i er helt sikkert fravalgt på listen over mine synshaller.

Jeg tror bare at de ikke har fået deres side opdateret.
Et syn ved applus er med en tilstandsattest pris: 450kr
og vil man have den lavet imellem to syn koster den 400kr.

MVH
Jacob

Fra : /Peter

Dato : 07-01-07 20:05

"jacob johansen" <jjo@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror bare at de ikke har fået deres side opdateret.
> Et syn ved applus er med en tilstandsattest pris: 450kr
> og vil man have den lavet imellem to syn koster den 400kr.

Ja, men jeg kan tilsyneladende ikke fravælge tilstandsattesten og spare
50,-Kr.
hvorfor skal jeg tvinges til at betale for noget som ikke er
lovpligtigt?

/Peter

Fra : jacob johansen

Dato : 07-01-07 20:44

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> [...]
> 50,-Kr.
> hvorfor skal jeg tvinges til at betale for noget som ikke er lovpligtigt?

hvorfor tror du at de andre også er begyndt at sætte prisen???

mon ikke det er fordi det ikke er verdens bedste forretning!!

MVH
Jacob

Fra : /Peter

Dato : 07-01-07 22:11

> hvorfor tror du at de andre også er begyndt at sætte prisen???
>
> mon ikke det er fordi det ikke er verdens bedste forretning!!

Hvorfor skjule det i en ekstra ydelse man ikke kan se hvad indeholder,
og man måske ikke engang får?
Jeg har ikke kunne finde hvad tilstandsattesten skal indeholde af
gennemsyn,
men hvis det er et slags serviceeftersyn kan det da godt være en
halvtredser værd,
check af tændrør, sprinklervæske, hjulbolte, donkraft værktøj, askebæger
mm.

Men det er stadig ikke lovpligtig.

Fra : Kjeld

Dato : 07-01-07 21:09