Bil Tec i Hammel?
Fra : Peer

Dato : 05-01-07 01:29

Hej NG,

Min gode nabo vil gerne i kontakt med ejeren af Bil tec i Hammel, hvor han
for omkring 10 år siden fik tunet hans Uno turbo.
Ejeren flyttede vist en periode til Australien med forretningen, men skulle
efter sigende været kommet tilbage til Danmark igen.

Er der nogen som kender til ham eller ved hvor han har forretning idag?

På forhånd tak for hjælpen : )

/P

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 05-01-07 05:30

www.scantune.dk

Fra : John Sahl

Dato : 05-01-07 11:24

Morten Fruergaard wrote:

> www.scantune.dk

Korrekt, og jeg kan kun anbefale Per. Han kan sit kram og laver tingene
rigtig godt.

--
John Sahl

Fra : Dak

Dato : 05-01-07 13:21

> Korrekt, og jeg kan kun anbefale Per. Han kan sit kram og laver tingene
> rigtig godt.
>
> --

Øv.. han kan ikke tune min bil.

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Fra : John Sahl

Dato : 05-01-07 13:49

Dak wrote:

> Øv.. han kan ikke tune min bil.

Har du spurgt ham, eller kun kigget på hans hjemmeside? (Ikke at jeg ved
noget om din bil eller dens motorstyring.)

--
John Sahl

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 05-01-07 09:39

Peer wrote:
> [...]
> efter sigende været kommet tilbage til Danmark igen.
>
> Er der nogen som kender til ham eller ved hvor han har forretning idag?

Så er det vel enten BilTek i Søften eller Scantune i Galten, der
ligger vist ikke sådan noget i Hammel, men hør Klaus D. Mikkelsen han
kender vist meget til det område.

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk