Saab har fået dampen tilbage.
Fra : BJ

Dato : 03-01-07 23:04

Saab har solgt et meget stort antal biler i 2006.

Tillykke med det, trods det faktum Volvo loggede færre..

http://borsen.dk/nyhed/101543/

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 03-01-07 23:12

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Saab har solgt et meget stort antal biler i 2006.

OK - "meget stort" er vel så meget sagt. De har haft en stigning
på 5,4 % og slået en intern rekord - andet er der ikke i dét...

Fra : BJ

Dato : 03-01-07 23:17

"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> OK - "meget stort" er vel så meget sagt. De har haft en stigning
> på 5,4 % og slået en intern rekord - andet er der ikke i dét...

For Saab er det stort og det glæder jeg mig over på deres vegne...

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 03-01-07 23:22

> For Saab er det stort

Det er udemærket

> og det glæder jeg mig over på deres vegne...

Jow jow...

Fra : BJ

Dato : 04-01-07 00:56

"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det er udemærket

> Jow jow...

Det er værre med dem her. Dem kan man vist ikke glæde sig over..;)

http://ekstrabladet.dk/vrangen/article257325.ece

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 04-01-07 06:41

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det er værre med dem her. Dem kan man vist ikke glæde sig over..;)
> http://ekstrabladet.dk/vrangen/article257325.ece

Lnket er dødt?

Fra : Henrik B.

Dato : 04-01-07 08:15

> Lnket er dødt?

Nope..

Rigtige biler har over 420 Nm...

Fra : Hr. Jensen

Dato : 04-01-07 07:58

On Thu, 4 Jan 2007 00:55:38 +0100 "BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> sent
the following smoke signals:

>Det er værre med dem her. Dem kan man vist ikke glæde sig over..;)
>
>http://ekstrabladet.dk/vrangen/article257325.ece

Det er derfor at man aldrig bør komme i vejen for kvinder, der er på
udsalgsshopping. Der er noget amazonekriger over dem...

--
Thomas

Happy New Year 2006/07