Att. Mogens.
Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 03-01-07 12:42

Hvordan gik det mon med at se på biler ved SCM biler?
Jeg (andre måske også) er stadig nysgerrig efter at høre _din_ dom?

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Mogens...

Dato : 03-01-07 17:53

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan gik det mon med at se på biler ved SCM biler?
> Jeg (andre måske også) er stadig nysgerrig efter at høre _din_ dom?

I dagene op til min tur til Esbjerg mailede jeg en del med sælger,
der ellers havde været tavs. Måske læser han med hér. Nuvel
det viste sig, at han levede af at skaffe biler til folk og ikke nød-
vendigvis havde dem på lager (som annoncen ellers angav).

Sælgeren skulle ha' 13.000 kr for at hente en bil i Tyskland. Det
blev ikke nævnt sådan, men jeg fandt ud af det, idet han sendte
mig billeder, beskrivelse og priser på biler, jeg efterfølgende nemt
kunne finde på mobile. Dette faktum mailede jeg ham, men han
svarede undvigende: "Klart vi arbejder med mange tyske bilfor-
handlere" var svaret.

På selve dagen havde jeg selvfølgelig glemt adressen - hvor dum
kan man være, men da jeg kender Hjerting og havde fundet ham
på map24 om aftenen før afgang, kørte jeg alligevel derud. Jeg
fandt aldrig stedet - ingen biler eller skilte var umiddelbart at se.

Jeg finder ud af noget andet...

Fra : Lars [6710]

Dato : 03-01-07 23:07

Mogens... skrev:
> men da jeg kender Hjerting og havde fundet ham
> på map24 om aftenen før afgang, kørte jeg alligevel derud. Jeg
> fandt aldrig stedet - ingen biler eller skilte var umiddelbart at se.

Jeg kommer også forbi derude af og til, og der er ikke lige noget der
ringer for mine ører mht at der skulle være en "fornuftig" bilhandler
derude

--
Venlig hilsen

Lars Hørlyck Sørensen

Leder du efter bolig i Ringkøbing ? Klik her : http://ole.hoerlyck.dk

Fra : Mogens...

Dato : 03-01-07 23:16

"Lars [6710]" <lars@hoerXXXXlyck.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kommer også forbi derude af og til, og der er ikke lige noget der
> ringer for mine ører mht at der skulle være en "fornuftig" bilhandler
> derude

Uffe var der en dag - han skrev dengang:

Har lige været en tur forbi :-/

Ind ad en grusvej
lede-lede-lede
hmmmm
er jeg mon på den forkerte vej?

Nej, der holder jo 3 biler parkeret

Godt gemt af vejen blev SCM-Automobiler fundet.
Parcelhuskvarter, 3 biler parkeret på matriklen.
1. bil: Den første på deres liste
2. bil: Golf
3. bil: da havde jeg givet op.....

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 04-01-07 00:02

> [...]

> Jeg kommer også forbi derude af og til, og der er ikke lige noget der
> ringer for mine ører mht at der skulle være en "fornuftig" bilhandler

Jørn var da fornuftig.
Han solgte os Sierra i sin tid

En god sælger er ham der kan sælge sådan at kunden har fået en positiv
oplevelse.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i