Oversigt over Nummerplader???
Fra : Morten

Dato : 03-01-07 09:36

Så en mystisk nummerplade, forleden, men der var ikke nogle kendings
bogstaver på bilen...
men mener jeg har set en hjemme side med en masse nummerplader på så kunne
jeg se hvor den kom fra...

håber der er nogle der kan hjælpe

Mvh. Morten

Fra : Telemand

Dato : 03-01-07 10:51

Prøv denne her: www.nrpl.dk
Der er en del oplysninger.
Mvh
Telemand

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 03-01-07 15:10

"Telemand" <skipper@nospammail.dk> writes:

> Prøv denne her: www.nrpl.dk
> Der er en del oplysninger.

Også

http://www.worldlicenseplates.com/

Det er bare at gå i gang fra en ende af...