Ophængning af fælge
Fra : Finn

Dato : 02-01-07 15:41

Da jeg flyttede fra mit forrige hus lod jeg ophængningen til fælge sidde
på væggen, for jeg kunne jo bare købe nogle nye. MEN hvor hulen har de
dem? Jeg har været rundt ved flere forskellige men det eneste jeg kan få
et et stativ til at stille på jorden.
I princippet var de ret enkle hvor der bare stak et stykke rundjern 90
grader ud fra væggen med et svagt buk ude for uden og så var de polstret
med en gummibelægning.

Har i kendskab til hvor de købes?

Mvh
Finn

Fra : sjakalen

Dato : 02-01-07 15:51

"Finn" <post@min.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> I princippet var de ret enkle hvor der bare stak et stykke rundjern 90
> grader ud fra væggen med et svagt buk ude for uden og så var de polstret

kender du ikke en der kan bruge en co2 svejser? og så få ham til at svejse
et stykke fladjern og rundjerne sammen og sætte et stykke vandslagne på dem.
bor et par huler i dem

Søren

Fra : Finn

Dato : 02-01-07 16:55

sjakalen wrote:
> kender du ikke en der kan bruge en co2 svejser? og så få ham til at svejse
> et stykke fladjern og rundjerne sammen og sætte et stykke vandslagne på dem.
> bor et par huler i dem

Jop det har du ret i men kender ikke lige en.

Mvh
Finn

Fra : Lauge

Dato : 02-01-07 16:12

> I princippet var de ret enkle hvor der bare stak et stykke rundjern 90
> grader ud fra væggen med et svagt buk ude for uden og så var de polstret
> med en gummibelægning.
>
> Har i kendskab til hvor de købes?

Biltema har i hvert fald haft dem for ca. ½ år siden. Mon ikke de stadig har
dem.

Mvh.

Lauge

Fra : Finn

Dato : 02-01-07 16:56

Lauge wrote:
> Biltema har i hvert fald haft dem for ca. ½ år siden. Mon ikke de stadig har
> dem.

Jo da - de har dem i hvert fald som "net vare". Tak!

Mvh
Finn