mesterbiler
Fra : Niels Bengaard

Dato : 01-01-07 16:34

Er der nogen der kender til mesterbiler konceptet?
Der er tilsyneladende de normale 24 måneders reklamationsret, men der nævnes
også noget med tillægsgaranti, en slags forsikringsordning. Hvad koster en
sådan forsikring i givet fald?
Hvis man køber bilen eks. i Jylland vil man så kunne få lavet den hos kædens
forhandlere på Sjælland, uanset om man nøjes med den normale reklamationsret
eller også tager den udvidede garanti?

Mvh Niels

Fra : Mogens...

Dato : 01-01-07 23:18

Der står da ellers ret meget om konceptet inkl. priser på www.mesterbiler.dk
?

Fra : Niels Bengaard

Dato : 02-01-07 17:52

> Der står da ellers ret meget om konceptet inkl. priser på
> www.mesterbiler.dk ?

Men ikke lige om de to ting jeg spørger om, med mindre jeg altså er
halvblind.
Det er ikke det forsikring de tilbyder, hvis man får lavet service hos dem,
men hvad man får af garantier på en bil man køber hos dem og er der
landsdækkende udbedring af problemstillinger som kommer under
reklamatiosnretten, alternativt tillægsgarantien.

Mvh Niels