Alufælge import fra Tyskland
Fra : ums[3460]

Dato : 01-01-07 14:34

Hej, jeg skal købe nogle Alufælge til min bil.
Er interesseret i 17" og det skal være til en V70, årgang 01.
Kender I nogle links eller steder i Tyskland hvor man kan købe over
nettet...
Jeg har checket www.reifen.com og det er udmærket så vidt jeg kan se..

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 01-01-07 14:56

"ums[3460]" <upi[fjern]@[dette]dadlnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er interesseret i 17" og det skal være til en V70, årgang 01.
> Kender I nogle links eller steder i Tyskland hvor man kan købe over

Jeg købte mine ved STG-GMBH.com
Der var over 25% i besparelse i forhold til bigwheels. Men de er temmelig
langsomme til at levere og jeg måtte svinge sablen lidt for at få dem.

Men har du tid nok er priserne helt i orden :)

/Dennis

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 01-01-07 15:38

Dennis Pedersen wrote:

> Jeg købte mine ved STG-GMBH.com
> Der var over 25% i besparelse i forhold til bigwheels. Men de er
> temmelig langsomme til at levere og jeg måtte svinge sablen lidt for
> at få dem.

Nu er BigWheels heller ikke altid billig...

Fra : Tue Jensen

Dato : 01-01-07 16:13

On Mon, 1 Jan 2007 14:34:19 +0100, ums[3460] wrote:

> [...]
> Er interesseret i 17" og det skal være til en V70, årgang 01.
> Kender I nogle links eller steder i Tyskland hvor man kan købe over

http://www.reifenversand.com/

Jeg har handlet der to gange og har kun gode erfaringer.
--
Tue

Fra : ums[3460]

Dato : 01-01-07 21:12

"Tue Jensen" <tuesjensen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> http://www.reifenversand.com/
>
> Jeg har handlet der to gange og har kun gode erfaringer.

Ok jeg kigger lige på links. Takker !
er der nogen der ved om 7,5x17 er kompatible med Volvo V70 eller skal man
holde sig til 7x17 (kan forstå det har noget med fælgbredden at gøre...)

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 02-01-07 19:14

ums[3460] wrote:
> Ok jeg kigger lige på links. Takker !
> er der nogen der ved om 7,5x17 er kompatible med Volvo V70 eller skal
> man holde sig til 7x17 (kan forstå det har noget med fælgbredden at
> gøre...)

Tvivler jeg på... Jeg har gennem en leverandør flere fælge i 8x17", som er
TÜV godkendt.

Fra : ums[3460]

Dato : 02-01-07 20:04

meddelelse news:459aa0e4$0$49207$14726298@news.sunsite.dk...

> Tvivler jeg på... Jeg har gennem en leverandør flere fælge i 8x17", som
> er TÜV godkendt.

Så du mener det skal være 8x17" ? Søger jeg på din udmærkede homepage, så
dukker der både 7x17, 7,5x17 og 8x17 op når det gælder V70 årgang 01...

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 02-01-07 20:21

ums[3460] wrote:
> [...]
>
> Så du mener det skal være 8x17" ? Søger jeg på din udmærkede
> homepage, så dukker der både 7x17, 7,5x17 og 8x17 op når det gælder

Det kommer an på, hvad du går op i...

Jeg ville personligt vælge 7x17 eller 7,5x17 med mindre at fælgen med det
rigtige design er der i 8x17".
Nok mest fordi, at jeg godt kan lide, at det IKKE er tyskerstil - altså
dækket må godt være lidt breddere end fælgen, så man ikke ridser fælgen blot
ved at røre ved en kantsten. Og til 8" skal man så næsten op i 235 i
bredden, hvilket jeg synes er for bredt til en "normal" personbil - med
mindre man ønsker et bredt dæk....

Fra : ums[3460]

Dato : 02-01-07 22:21

KLIP

> [...]
> blot ved at røre ved en kantsten. Og til 8" skal man så næsten op i 235 i
> bredden, hvilket jeg synes er for bredt til en "normal" personbil - med

Ja det lyder meget rigtigt. Jeg havde nu tænkt mig at holde mig til max 225
i bredden, så mon ikke 7,5x17 er det rigtige... Jeg kan dog ikke se
boltafstanden på fælgene på din homepage.. er de 112 eller 108 eller tager
jeg helt fejl ?

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 03-01-07 05:50

ums[3460] wrote:
> [...]
> max 225 i bredden, så mon ikke 7,5x17 er det rigtige... Jeg kan dog
> ikke se boltafstanden på fælgene på din homepage.. er de 112 eller

5/108.

Det står på min side, når du klikker på billedet eller teksten, som kommer
du ind til hele produktbeskrivelsen.

Fra : ums[3460]

Dato : 03-01-07 19:19

meddelelse news:459b35ee$0$49195$14726298@news.sunsite.dk...

> 5/108.
>
> Det står på min side, når du klikker på billedet eller teksten, som kommer
> du ind til hele produktbeskrivelsen.

Ok det prøver jeg.. takker.

Fra : Lazy

Dato : 03-01-07 21:12

Hvad koster fragten fra Tyskland til Danmark, for 4 hjul?

Mvh Lazy

Fra : Tue Jensen

Dato : 04-01-07 12:57

On Wed, 3 Jan 2007 21:11:43 +0100, Lazy wrote:

> Hvad koster fragten fra Tyskland til Danmark, for 4 hjul?
>
> Mvh Lazy

Det kan jeg ikke helt huske, men jeg mener det er omkring 40-50 euro.
--
Tue