Fed lyd i en 850'er
Fra : TDN

Dato : 30-12-06 21:43

http://www.pimpmyride.dk/movies/overloaded850t.wmv

Den lyder nu meget godt sådan en 5 benet motor. Gad vide hvad den har af hk?

Mvh
Thomas

Fra : Niels Bengaard

Dato : 30-12-06 22:18

> http://www.pimpmyride.dk/movies/overloaded850t.wmv
>
> Den lyder nu meget godt sådan en 5 benet motor. Gad vide hvad den har af
> [...]

500 hk så vidt jeg husker, det er også den der går til 300 km/t i en anden
film, den går til 8500-9000 omdrejninger i hvert gear.
Den motor holder nok ikke længe.

Mvh Niels

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-06 22:31

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> 500 hk så vidt jeg husker, det er også den der går til 300 km/t i en anden
> film, den går til 8500-9000 omdrejninger i hvert gear.
> Den motor holder nok ikke længe.

Nej, det gør den nok ikke, men så havde de det så sjovt så længe det
varede..

Man må sq sige der er skub i den, eller træk om man vil

MVH
Thomas H.

Fra : Niels Bengaard

Dato : 30-12-06 22:32

> 500 hk så vidt jeg husker, det er også den der går til 300 km/t i en anden
> film, den går til 8500-9000 omdrejninger i hvert gear.
> Den motor holder nok ikke længe.
>
> Mvh Niels

Glemte lige et par links til de vilde svenskere.

Her en der er bygget til E85, ethanol som de kører på. Desværre passer lyd
og billede ikke helt, men hurtig er den.
http://www.youtube.com/watch?v=anWyryJXr-A

En mere der også tager omdrejninger, selv om den er temmelig utydelig, de
tester vist et responssystem
http://www.youtube.com/watch?v=-mbRVlmwhNU
http://www.youtube.com/watch?v=4teq5iNeW64

Du kan sikkert selv finde flere, lyden i dem er dog ikke så fed som den du
linkede til.

Niels

Fra : Peter Frost

Dato : 30-12-06 23:01

TDN skrev:
> Den lyder nu meget godt sådan en 5 benet motor. Gad vide hvad den har af
> hk?

Jeg har hørt denne skulle ha nærmere de 600 :) Men det er vidst ikke helt
nogen der ved...

Det i øvrigt sjovt du siger det, jeg oplevet en dag på vej hjem fra arbejde,
en herre på en scooter køre bag mig 15-10 km fra Ballerup og ind til Valby,
lagde ikke mærke til ham før omkring Rødorve, han kørte lige bag mig
konstant, på et tidspunkt trykker jeg den af, pga en kvinde der ikke kan
finde ud af det med vognbaner... I krydset hvor jeg drejer ind i vores
villakvater, ved langgade, kommer han så op på siden af mig efter et mins
tid, kikker på mig, mit vindue står lidt åben, han siger så noget jeg ikke
kan høre... og køre der for mit vindue helt ned, han siger så "Nøøjee den
lyder godt" jeg takker selvfølgelig, og smiler stort, blev sq helt glad for
den igen der lidt... "Hvor mange heste har den?" Hvor til jeg når at svare
inden der bliver grønt ! :)

Har samme type udstødning på som denne :

http://hacked.free-bsd.org/misc/film/rocko850T5.wmv

--
Med Venlig Hilsen
Peter Frost

Fra : Peter Juul

Dato : 02-01-07 21:43

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.pimpmyride.dk/movies/overloaded850t.wmv
>
> Den lyder nu meget godt sådan en 5 benet motor. Gad vide hvad den har af
> hk?

Tilpas........

VenHils
PeterJ