Centrallås i(på Renault Kangoo...
Fra : Alfons Åberg

Dato : 25-12-06 09:55

Howdy!

Opdagede igår at min Kangoo stod og låste sig selv op og i - selvom den
burde være låst. Det er kun den ene bagerste skydedør. Jeg forsøgte med lidt
kontaktrens - men det blev ikke meget bedre - nu låser den også op og i -
mens vi kører. Jeg har self. afmont. batteriet - for ikke at friste svage
sjæle....

Er der nogen som har oplevet ligende?

Pfht, Alf

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 25-12-06 10:57

Hej Alf
Formodentlig samme problem som de gamle Wv Transporter havde : Elektrisk
dørlåsning "slidt" og derfor lige netop denne dør der laver ballade. Der er
kun en vej - ny dørlåse på de døre der "driller"
Kim