Mere Webasto (K: Webasto T80)
Fra : Ulrik

Dato : 21-12-06 00:09

Hej

Jeg søger fjernbetjeningskit til et Webasto oliefyr. Kittet hedder T80 og
indeholder modtager, en antenne og en fjernbetjening.

Er der nogen der ved hvor dette kan købes billigt?

På forhånd tak

Mvh. Ulrik

Fra : mr j

Dato : 21-12-06 08:35

> Jeg søger fjernbetjeningskit til et Webasto oliefyr. Kittet hedder T80 og
> indeholder modtager, en antenne og en fjernbetjening.
>
> Er der nogen der ved hvor dette kan købes billigt?

hvorfor ikke bare købe et gsm modul til ca 50euro?

Mvh
Morten

Fra : Ulrik

Dato : 21-12-06 10:42

> hvorfor ikke bare købe et gsm modul til ca 50euro?
>
> Mvh
> Morten

Den løsning kender jeg ikke. Kan du forklare lidt mere?

På forhånd tak

Ulrik

Fra : mr j

Dato : 21-12-06 11:01

> Den løsning kender jeg ikke. Kan du forklare lidt mere?
>
> På forhånd tak
>
> Ulrik

Et modul, hvor du isætter et taletids simkort, så forbinder du modulet med
dit fyr, og når du så sender en sms til din bil, så starter fyret

Så er du fri for at være inde for en fjernbetjenings rækkevidde for at
starte dit fyr :)

Mvh
Morten

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 21-12-06 11:58

In article <458a393c$0$49202$14726298@news.sunsite.dk>,
"mr j" <Spam@spam.dk> wrote:

> hvorfor ikke bare købe et gsm modul til ca 50euro?

Hørt... remotes er oldish :)

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Ulrik

Dato : 21-12-06 12:29

> Hørt... remotes er oldish :)

Det lyder spændende. Kan I henvise mig til et sted hvor jeg kan købe disse
billigst muligt og også gerne hvor T 80 sættet kan købes, hvis valget falder
på det. Jeg har kigget på eBays tyske side, men kan kun finde noget der kun
sælges/sendes til Tyskland.

På forhånd tak

Ulrik

Fra : mr j

Dato : 21-12-06 13:03

> [...]
> billigst muligt og også gerne hvor T 80 sættet kan købes, hvis valget
> falder på det. Jeg har kigget på eBays tyske side, men kan kun finde noget

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=110063866581

Har jeg lige bestilt

Mvh
Morten

Fra : Henning

Dato : 21-12-06 17:57

On Thu, 21 Dec 2006 13:02:48 +0100, "mr j" <Spam@spam.dk> wrote:

>http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=110063866581
>
>Har jeg lige bestilt

Interessant - jeg har pt. et Webasto med alm. timer installeret.
Umiddelbart skulle man kunne skifte denne enhed ud med dette? Er der
erfaring med det?

Fra : Ukendt

Dato : 21-12-06 20:51

> Interessant - jeg har pt. et Webasto med alm. timer installeret.
> Umiddelbart skulle man kunne skifte denne enhed ud med dette? Er der
> erfaring med det?

du kan bare ha dem begge

Der skal bare luses 3 ledninger

Mvh
Morten

Fra : Henning

Dato : 21-12-06 21:55

On Thu, 21 Dec 2006 20:50:51 +0100, "Morten Juel"
<xSnAbElAstarchild.dk> wrote:

>du kan bare ha dem begge
>
>Der skal bare luses 3 ledninger

Det lød ellers interessant - lige ind til jeg læste dette:
Achtung: Nicht für Fahrzeuge mit Can-Bussteuerung verwendbar! (z.B.
Werkseinbau Mazda 6 Diesel oder BMW 5/7 Serie mit Bordcomputer!)

Og da jeg netop har en Mazda6 diesel knækkede filmen... Jeg ved ikke
lige hvad "Werkseinbau" dækker over, men det er sikkert ikke
positivt...)

Fra : mr j

Dato : 22-12-06 08:25

> [...]
>
> Og da jeg netop har en Mazda6 diesel knækkede filmen... Jeg ved ikke
> lige hvad "Werkseinbau" dækker over, men det er sikkert ikke

kan ikke se hvad de to ting har med hinanden at gøre, jeg skal bare ha den i
min gamle polo, og kan selv ordne ledningerne..

Mvh
Morten

Fra : Ulrik

Dato : 22-12-06 10:00

Jeg har stadig ikke kunnet finde noget sted på nettet udenfor Danmarks
græser hvor man kan købe T 80-kittet. Den koster 3000 kr. herhjemme, og jeg
bilder mig at den fåes væsentligt billigere på nettet et sted. Er der nogen
der kan hjælpe?

På forhånd tak

Ulrik

Fra : mr j

Dato : 22-12-06 10:19

det er ca ½pris

Fra : Roland Lyngvig

Dato : 29-12-06 02:05

"Ulrik" <sulfo@clanbug.dk> wrote in message

> Jeg søger fjernbetjeningskit til et Webasto oliefyr. Kittet hedder T80 og
> indeholder modtager, en antenne og en fjernbetjening.
>
> Er der nogen der ved hvor dette kan købes billigt?

www.ebay.de ?

-- roland