Promlemer igen :-)
Fra : Benny Boddum Jensen

Dato : 28-06-01 17:27

Hej igen nu er det opstået en ny opgave:
Ja nu har jeg fået DVD pakket ned til 750mb. Det er også fint mennnn det kan
jo der ikke være på en cd, så hvad gør jeg nu ??????
Hvilke program kan dele den?

Fra : Peter Fleinert

Dato : 29-06-01 02:40

Jeg tror ikke det er den rigtige gruppe at henvende sig til, dk.warez. er
nok bedre.
Men hvorom alting er, kan du dele den med virtual dub. Det er måske nok en
bedre ide at komprimere filmen igen så den kun fylder 700 mb. Det er måske
lidt spild af plads at have en filmrest på 50 mb.
hilsen Peter.

Fra : nikolaj borg

Dato : 28-06-01 17:58

"Benny Boddum Jensen" <b.boddum@wanadoo.dk> wrote in message
> [...]
kan
> jo der ikke være på en cd, så hvad gør jeg nu ??????

Virtual Dub skulle efter sigende være det bedste til den slags.

http://www.virtualdub.org/index

/Nikolaj