Bilkøb Sverige
Fra : Benny N. Juul

Dato : 20-12-06 10:38

Hej

Jeg kigger efter Volvo 965 årgang 95-96 og det er noget "tyndt" med udvalget
i det sydlige, hvorimod der er masser at vælge imellem i det svenske, og
derover kunne man jo vælge at købe hos forhandler og få garanti på bilen,
men hvordan er det nu lige den svenske købelov er mht. garanti??
Og er der nogen grund til man ikke skal importere bil fra sverige?

Mvh.
Benny

Fra : Bjarne

Dato : 20-12-06 11:02

In article <4589045e$0$7233$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
   "Benny N. Juul" <bnjslet@dlh-group.com> writes:
> [...]
> men hvordan er det nu lige den svenske købelov er mht. garanti??
> Og er der nogen grund til man ikke skal importere bil fra sverige?

Næh, det er vel bare at hente.

Hvis du køber en der primært har kørt højt oppe nordpå, er der væsentlig
mindre (som i næsten ingen) rust. Det kunne gøre det rentabelt at køre
lidt længere efter den.

mvh,
Bjarne