Jagten på den ekstra hest!
Fra : BJ

Dato : 18-12-06 16:28

ADVARSEL....Der kan i teksten optræde et link til en artikel.....

Et sjovt projekt har set dagens lys for 2 danske studerende.

De jagter Hk for Subaru.

Mon de finder nogen flere og er de dygtige nok..?

http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=4143076/

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Niels Andersen

Dato : 18-12-06 17:00

On Dec 18, 4:28 pm, "BJ" <mrbea...@ETpost.tele.dk> wrote:
> Et sjovt projekt har set dagens lys for 2 danske studerende.
> De jagter Hk for Subaru.

Fint, så kan vi se om det kan betale sig at åbne en browser i håbet
om at artiklen faktisk er tilgængelig. Tak for ordene. Og så enda et
lille oplæg til diskussion, perfekt når nu det er et forum. :)

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : BJ

Dato : 18-12-06 17:05

"Niels Andersen" <niels-usenet@myplace.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

>Fint, så kan vi se om det kan betale sig at åbne en browser i håbet
>om at artiklen faktisk er tilgængelig. Tak for ordene.

Den er uinteressant, da ungersvendene vil til udladet.

> Og så enda et
>lille oplæg til diskussion, perfekt når nu det er et forum. :)

Jep, de kører jo selv i en Starlet.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Esben Juul Sørensen

Dato : 18-12-06 20:04

> Et sjovt projekt har set dagens lys for 2 danske studerende.
>
> De jagter Hk for Subaru.
>
> Mon de finder nogen flere og er de dygtige nok..?
>
> http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=4143076/

Det lyder interessant. Dejligt at se folk være lidt entusiastiske.

Jeg skrev selv et projekt om et diagnosesystem til Volvos Four-C undervogn
under mit studie. Det skaffede mig arbejde hos Volvo.

Held og lykke til dem. Der er kun udlandet i den branche.

VH Esben

Fra : BJ

Dato : 18-12-06 20:41

"Esben Juul Sørensen" <crap@hellhole.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
> under mit studie. Det skaffede mig arbejde hos Volvo.
>
> Held og lykke til dem. Der er kun udlandet i den branche.

Flot og er enig med dig.

Det er sørgeligt, vi ikke selv formår at give vore dygtige ingeniører samme
udfordringer i DK, men sådan er det.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 18-12-06 20:47

> [...]
>
> Det er sørgeligt, vi ikke selv formår at give vore dygtige ingeniører
> samme udfordringer i DK, men sådan er det.

Det gør vi da også. Besøg DTU

Her selv haft en civilingeniør der lavede tilsvarende studier på
2-taksmotoren (som ikke er helt død endnu)

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 18-12-06 20:49

KLIP

> Det gør vi da også. Besøg DTU

Det må jeg så hellere gøre..

> Her selv haft en civilingeniør der lavede tilsvarende studier på
> 2-taksmotoren (som ikke er helt død endnu)

O.k., min skovsav kører også endnu..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Esben Juul Sørensen

Dato : 18-12-06 21:31

> Det gør vi da også. Besøg DTU

På DTU uddanner man vel mest ingeniører og beskæftiger knap så mange. Men
der er mange high-tech virksomheder i DK. Det er ikke ligefrem for folk går
arbejdsløse.

> Her selv haft en civilingeniør der lavede tilsvarende studier på
> 2-taksmotoren (som ikke er helt død endnu)

Spørg MAN B&W. 2-takts motoren lever i bedste velgående. De største de laver
producerer vel op mod 100000 kW.

VH Esben