Der er gang i trafikken
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 16-12-06 20:32

http://ekstrabladet.dk/112/article252751.ece

Bil drøner over for rødt ... 2 døde. 3-årig så bedsteforældre dø.

80 km i timen .. jeg tror det har fundet sted paa Grenaavej, der maa man
koere 70 eller 80...

--
Per, Esbjerg

Fra : Finn Guldmann

Dato : 16-12-06 23:16

Per Henneberg Kristensen skrev:
> [...]
> Bil drøner over for rødt ... 2 døde. 3-årig så bedsteforældre dø.
> 80 km i timen .. jeg tror det har fundet sted paa Grenaavej, der maa man

Da det ser ud til at de var gående fra institutionen er det ude hvor 80
km/t er tilladt.

--
MVH Finn Tid at hejse flaget!!!
Der er fundet en kræftform rygning IKKE får skylden for.

Fra : BJ

Dato : 16-12-06 23:21

KLIP

> Da det ser ud til at de var gående fra institutionen er det ude hvor 80
> km/t er tilladt.

Det var da godt.

Så har bilisten ikke overtrådt _den_ bestemmelse i færdselsloven.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 16-12-06 23:32

BJ wrote:

> Det var da godt.

> Så har bilisten ikke overtrådt _den_ bestemmelse i færdselsloven.

Bilist er sådan et fattigt ord.

--
Per, Esbjerg

Fra : BJ

Dato : 16-12-06 23:33

KLIP

> Bilist er sådan et fattigt ord.

I netop _denne_ situation, ja.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Finn Guldmann

Dato : 17-12-06 02:03

BJ skrev:
> Det var da godt.
> Så har bilisten ikke overtrådt _den_ bestemmelse i færdselsloven.

Men tilgengæld en der burde være mere fokus på at få stoppet. Sådan i
almindelighed, selvom der ikke sker noget.

Fra : BJ

Dato : 17-12-06 02:07

KLIP

> Men tilgengæld en der burde være mere fokus på at få stoppet. Sådan i
> almindelighed, selvom der ikke sker noget.

Synes du selv, ovennævnte var en god "redning"..?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Finn Guldmann

Dato : 17-12-06 12:41

BJ skrev:
> Synes du selv, ovennævnte var en god "redning"..?

Hvem er det lige der gør mit skriven til noget negativt?

Fra : BJ

Dato : 17-12-06 13:42

KLIP

> Hvem er det lige der gør mit skriven til noget negativt?

Hvis ikke det er negativt blot at fremhæve bilisten kørte med den tilladte
hastighed og intet andet, ja, så ved jeg skutte, hvad der ellers er negativt
i denne sammenhæng.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 17-12-06 14:00

> Hvis ikke det er negativt blot at fremhæve bilisten kørte med den tilladte
> hastighed og intet andet, ja, så ved jeg skutte, hvad der ellers er
> negativt i denne sammenhæng.

Det er der intet negativt eller galt i. Det er endog ganske væsentlig
oplysning.

Men det er ganske interessant, hvilke tanker der er faret gennem dit hoved,
da du læste indlægget. For det er de tanker - altså dine egne - du reagerer
så voldsomt på.

Mvh. lisbeth

Fra : BJ

Dato : 17-12-06 14:05

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsenFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det er der intet negativt eller galt i. Det er endog ganske væsentlig
> oplysning.

Jeg finder oplysningen omkring det røde lys betragtelig mere interessant.

Havde der været grønt og bilistens hastighed var 90 km/t, var uheldet nok
ikke sket.

> Men det er ganske interessant, hvilke tanker der er faret gennem dit
> hoved, da du læste indlægget. For det er de tanker - altså dine egne - du
> reagerer så voldsomt på.

Jeg synes ikke at være alene omkring de tanker som du åbenbart har valgt at
ignorere.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 17-12-06 22:12

> Jeg finder oplysningen omkring det røde lys betragtelig mere interessant.

Det er så DIN subjektive vurdering. *S*

> Havde der været grønt og bilistens hastighed var 90 km/t, var uheldet nok
> ikke sket.

Næppe.

Men nu er det en ulykke, hvor sammenstødet sker med en helt almindeligt fart
og alligevel medfører en voldsom ravage.

> Jeg synes ikke at være alene omkring de tanker som du åbenbart har valgt
> at ignorere.

Hvilke tanker har jeg valgt at ignorere? Ser du... jeg kan slet ikke følge
din tankegang. Jeg får ingen negative tanker overhovedet over det indlæg, du
reagerer voldsomt på så der er ikke tale om at ignoerere noget.

Mvh. Lisbeth

Fra : BJ

Dato : 18-12-06 00:06

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsenFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hvilke tanker har jeg valgt at ignorere? Ser du... jeg kan slet ikke følge
> din tankegang. Jeg får ingen negative tanker overhovedet over det indlæg,
> du reagerer voldsomt på så der er ikke tale om at ignoerere noget.

O.k. jeg er nok farvet af at have fulgt Finn i snart et utal af
indlæg/tråde.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Finn Guldmann

Dato : 17-12-06 15:48

Lisbeth Jacobsen skrev:
> [...]
> da du læste indlægget. For det er de tanker - altså dine egne - du reagerer

Tak for hjælpen.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 17-12-06 15:48

BJ skrev:
> Hvis ikke det er negativt blot at fremhæve bilisten kørte med den tilladte
> hastighed og intet andet, ja, så ved jeg skutte, hvad der ellers er negativt
> i denne sammenhæng.

Da der er en der er i tvivl om det er på det ene eller det andet stræk
af Grenåvej det er foregået oplyser jeg det.

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 17-12-06 10:23

> 80 km i timen .. jeg tror det har fundet sted paa Grenaavej, der maa man
> koere 70 eller 80...

80 km/t

Passerede stedet i går.