Audi Avus
Fra : BSL

Dato : 16-12-06 20:05

Hej i gruppen

Hos en Audi forhandler i Beijing så jeg en Audi Avus. Den er superlækker, og
var vist noget forud for sin tid.
Jeg kom dog til at tænke på, hvor mange biler, der er lavet. Da det jo var
en konceptbil, troede jeg faktisk kun, at der var lavet 1 stk. nemlig den
som står på Audi museet i Tyskland.
Nogen der ved hvor mange der er lavet???

Mvh. Bjarne

Fra : Cyber.

Dato : 16-12-06 20:24

"BSL" <bjarneline@privat.dk> wrote in message
> [...]
> som står på Audi museet i Tyskland.
> Nogen der ved hvor mange der er lavet???

Audi bliver lavet lokalt, og der er nok en mock-up, var selv derude under
Beijing autoshow.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 17-12-06 00:02

> [...]
> nemlig den som står på Audi museet i Tyskland.
> Nogen der ved hvor mange der er lavet???

Audi Avus er ganske rigtigt en konceptbil. Den findes kun i et eksemplar.

Hvad du har set er svært at sige, men en mulighed var måske den nye Audi
R8?

http://microsites.audi.com/audir8/

Fra : Kent

Dato : 17-12-06 13:15

"Kent Oldhøj" <kent@FJERNESoldhoj.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad du har set er svært at sige, men en mulighed var måske den nye Audi

Det er sgu en flot bil . Og fantastisk video-show Audi har fået
flikket samme dér!

Kent.

Fra : BSL

Dato : 17-12-06 20:49

Det er 100% sikkert en Avus jeg så. Der var et skilt med alle dataene på
den, og der stod også Avus.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 17-12-06 21:05

"BSL" <bjarneline@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> som står på Audi museet i Tyskland.
> Nogen der ved hvor mange der er lavet???

Da Avus også er observeret i Hannover,
så tror jeg den kan komme på tur

Den stod lige indenfor indgangen til CeBit i en glasmontre.

Der stod da på skiltet at det var Avus, men jeg kontrollerede det ikke
nærmere.
Den lignede da også ganske godt.

Spøg til side, jeg tror museet låner den ud fra tid til anden.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i