Horoskopet afgør hvor godt du slipper fra ~
Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 15-12-06 17:38

http://www.jp.dk/timeout/artikel:aid=4139124/

--
"Flaskehalsen" findes kun i hovedet på arbejdsgiveren. De vil kun ansætte
folk som er max. 27- , har min. 10 års erfaring, og penge med hjemmefra... .
De vil ikke betale for løn eller uddannelse. Endnu mindre ansætte dem som
vil behandles ordentligt, og tør sige det .

Fra : Hafnia

Dato : 15-12-06 18:15

> [...]
> De vil ikke betale for løn eller uddannelse. Endnu mindre ansætte dem som
> vil behandles ordentligt, og tør sige det .

hvad pokkergør kineser og muslimer så?...

Fra : Brian

Dato : 15-12-06 23:11

"Hafnia" <secolo@bysantin.ik> skrev i en meddelelse

> hvad pokkergør kineser og muslimer så?...

Det samme som alle os andre, griner af sådan noget.
Jeg har haft kørekort i snart 6år, og har ingen bøder fået. Har været med i
én ulykke, men var ikke sjafut, så den tæller jo ikke. Jeg er Vandmand, nr.2
på listen...

Fra : hanzen

Dato : 16-12-06 15:10

"Brian" <Suzuki@cool.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i én ulykke, men var ikke sjafut, så den tæller jo ikke. Jeg er Vandmand,

Jeg er vægt og dermed nr 1 på risikolisten.
Jeg har da også fået 1 P-bøde. Og så har jeg haft en bybus der prøvede at
skubbe min dør ud af facon. Buschafutten mente ikke de hvide tegninger på
vejen galt for busser. Men han var måske også vægt og dermed en fare for
sine omgivelser.
Thats all - på 42 år så det er en meget troværdig undersøgelse.
--
hilzen
hanzen

SAAB 900 185 hk med kunstigt åndedræt

Fra : Kim Kristensen

Dato : 17-12-06 11:40

> [...]
> Jeg har haft kørekort i snart 6år, og har ingen bøder fået. Har været med
> én ulykke, men var ikke sjafut, så den tæller jo ikke. Jeg er Vandmand,

Det er desværre det niveau nogle forsikringsselskaber arbejder på. Jeg har
udspurgt mit hidtidige selskab om hvorfor min nye bil skulle være en
specialbil, mange af forklaringerne var ikke mere værd end
stjernetegnslisterne.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Ukendt

Dato : 16-12-06 21:53

Jørgen M. Rasmussen wrote:
> http://www.jp.dk/timeout/artikel:aid=4139124/

Error :
Denne side blev ikke fundet

Fra : BJ

Dato : 16-12-06 21:55

"Ole Sørensen" <-> skrev i en meddelelse

KLIP

> Error :

Næh.

> Denne side blev ikke fundet

Jo.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 16-12-06 22:07

In article <45845d4a$0$2104$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> wrote:

> "Ole Sørensen" <-> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Næh.

Jo

> Jo.

Næh

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : BJ

Dato : 16-12-06 22:07

KLIP

> Jo

> Næh

Nå, hvad mon det kan skyldes?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 16-12-06 22:14

In article <4584603d$0$2085$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> wrote:

> Nå, hvad mon det kan skyldes?

ROFL..

Ved jeg ikke, men jeg kan ikke åbne linket ihvertfald

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : BJ

Dato : 16-12-06 22:16

KLIP

> ROFL..
>
> Ved jeg ikke, men jeg kan ikke åbne linket ihvertfald

Ja, jeg har ingen problemer og kan se jeg ligger i henholdsvis nr. og gruppe
som følger:

1) 11
2) 6
3) 7

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 16-12-06 23:38

> Ja, jeg har ingen problemer og kan se jeg ligger i henholdsvis nr. og
> gruppe som følger:
>
> 1) 11
> 2) 6
> 3) 7

Link virker også glimragende her.
Kan se jeg ligger:
1) 4
2) 3
3) 8

og må tilstå at jeg ikke kan huske dato eller år for min eneste bøde (ca.
1982
Jeg har her tilladt mig at se bort fra det med knallerten

Seneste ulykke?
Det var vist i 1989/1990 og skaden var en beskadiget udstødning.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Finn Guldmann

Dato : 16-12-06 23:49

Martin Johansen [6000] skrev:
> ROFL..
> Ved jeg ikke, men jeg kan ikke åbne linket ihvertfald

Det går da ellers udmærket her.

--
MVH Finn Tid at hejse flaget!!!
Der er fundet en kræftform rygning IKKE får skylden for.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 16-12-06 23:56

In article <em1t59$6ml$3@newsbin.cybercity.dk>,
Finn Guldmann <n@a.invalid> wrote:

> Det går da ellers udmærket her.

Ikke her.. :)

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Brian

Dato : 17-12-06 00:16

Martin Johansen [6000] wrote:

> Ikke her.. :)

Heller ikke her - der begynder at tegne sig en klar fordeling i, hvilke
personager der har adgang til siden, og hvilke der ikke har... need I say
more ?

/Brian

Fra : Jens G

Dato : 17-12-06 09:03

On Sun, 17 Dec 2006 00:16:08 +0100, "Brian" <nej@tak.du> wrote:

>Heller ikke her - der begynder at tegne sig en klar fordeling i, hvilke
>personager der har adgang til siden, og hvilke der ikke har... need I say
>more ?

Jeg har heller ikke adgang. Har det noget med ens stjernetegn at gøre?

--
Jens G
Nu bruger jeg www.everlove.dk til IP telefoni.

Fra : Kim Kristensen

Dato : 17-12-06 11:35

> [...]
> folk som er max. 27- , har min. 10 års erfaring, og penge med hjemmefra...
..
> De vil ikke betale for løn eller uddannelse. Endnu mindre ansætte dem som
> vil behandles ordentligt, og tør sige det .

Jeg kan heller ikke se siden mere, det er dog ikke fejl 40 for den skriver
fejl 404. Jeg er Tvilling der som jeg husker det lå ret godt i alle
listerne, og det passer nu også ret godt på mig.

Med venlig hilsen Kim