Bil løser sig selv op
Fra : BT

Dato : 15-12-06 17:16

Vores Peugoet 406 er begyndt at låse op, efter den er blevet løst..
Det sker kun med nøglen. 5-10 sekunder efter vi har låst den, så låser den
sig selv op igen.
Hvis vi gør det med fjernbetjening, så gør den det ikke..

Nogen der har en ide til hvad der kan være skyld i det?

/Brian

Fra : Rasmus

Dato : 15-12-06 17:23

"BT" <brian.toft.remove.this@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> Hvis vi gør det med fjernbetjening, så gør den det ikke..
>
> Nogen der har en ide til hvad der kan være skyld i det?

Jeg har været ude for det omvendte på en 306...., det var en ledning der var
knækket.

/Rasmus

Fra : BT

Dato : 16-12-06 21:52

"Rasmus" <SLETdetHERmaximreality@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> "BT" <brian.toft.remove.this@get2net.dk> wrote in message

> Jeg har været ude for det omvendte på en 306...., det var en ledning der
> var knækket.
>
> /Rasmus
Kunne det tænkes at bare er et justerings spørgsmål.
Det er nemlig fordi, at vi idag har været udsat for at den meldte at højre
fordør var åben under kørsel, selvom den var lukket..
Nu er jeg ikke så klog på biler. Men den "dims" som døren griber fat i, er
jeg næsten sikker på, at den kan justeres.
Men et andet spørgsmål som så melder sig. Hvor fa'en sidder den føler, som
føler at døren er åben/lukket..
Normalt sidder der jo noget lign en tryk knap ( det gjorde der på gamle
biler ). Hvor sidder følerne i sådan en 406..

/Brian