En lidt uheldig omlakering :-)
Fra : -= JF =- priv

Dato : 14-12-06 20:42

Ham der har malet den her vogn kunne muligvis have en snert af
farveblindhed
http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showpics.asp?id=480300754&page=1

--
Mvh. John

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-06 20:49

On Thu, 14 Dec 2006 20:41:39 +0100, "-= JF =- priv" <o@o.o> wrote:

>Ham der har malet den her vogn kunne muligvis have en snert af
>farveblindhed
>http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showpics.asp?id=480300754&page=1

Eller også skulle fotografen være en smule mere kritisk med, hvad der
publiceres - det ligner en gråvejrsdag og en fotograf, hvor selv den
mest perfekte lak kunne blive til en skandale
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : -= JF =- priv

Dato : 14-12-06 21:01

Ivan Madsen (Ivan Madsen) kradsede følgende besked i
7ka3o2531ejhuejhg0bo9drcqh94bsrttr@4ax.com

> Eller også skulle fotografen være en smule mere kritisk med, hvad der
> publiceres - det ligner en gråvejrsdag og en fotograf, hvor selv den
> mest perfekte lak kunne blive til en skandale

Nogle af de billeder der er på bilbasen er - no shit - taget med
mobilkamera, og andre er så rystede at man er i tvivl om hvilken model man
sidder og glor på

--
Mvh. John

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 14-12-06 21:40

Ivan Madsen <> writes:

> Eller også skulle fotografen være en smule mere kritisk med, hvad der
> publiceres - det ligner en gråvejrsdag og en fotograf, hvor selv den
> mest perfekte lak kunne blive til en skandale

Må være en ret speciel linse der kan få farven til at skifte lige midt
mellem dørene....

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 14-12-06 21:13

-= JF =- priv wrote:
> Ham der har malet den her vogn kunne muligvis have en snert af
> farveblindhed
> http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showpics.asp?id=480300754&page=1

Mail sendt til forhandleren...

Fra : 2rb1

Dato : 14-12-06 21:27

> Mvh. Morten Fruergaard - www.4x4butikken.dk
> Alt under 6 cyl er ikke en rigtig motor - med mindre den yder 166 hk/L
> Online shop med alarmer, dæk, fælge og xenonkit - OGSÅ til personbiler!
> Dæklevering normalt indenfor 3 dage - og vi modtager naturligvis Dankort

Jo større motor jo mindre penis

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 14-12-06 21:50

2rb1 wrote:

> Jo større motor jo mindre penis

Så er jeg sgu glad for at jeg ikke har nogle biler under 3,0 R6 (den har så
turbo).

Jeg vil slet ikke tænke på, hvad min kone ville blive udsat for, hvis jeg
kørte i en 1,6 - så ville det nok være minre pindfuldt at tage hestens...

Fra : Hr. Jensen

Dato : 15-12-06 10:02

On Thu, 14 Dec 2006 21:50:04 +0100 "Morten Fruergaard" <mit fornavn @
mit efternavn . com> sent the following smoke signals:

>Jeg vil slet ikke tænke på, hvad min kone ville blive udsat for, hvis jeg
>kørte i en 1,6 - så ville det nok være minre pindfuldt at tage hestens...

Ja, vi er nogle der kan....(1,3 l).

Men på den anden side, så er der jo næppe plads til "begejstring" i en
Smart Fortwo 50 Pure (0,7 l)

--
Send dem bort, send dem bort.
De er grimme, de lugter og er sort'....

Fra : Kent Nielsen

Dato : 14-12-06 21:51

"2rb1" <Jule@manden.dk> skrev i en meddelelse
> Jo større motor jo mindre penis

Var det ikke dig der ville have opgraderet en Citrobang med en større motor
for et stykke tid siden ?

Kent Nielsen

Fra : 2rb1

Dato : 15-12-06 02:33

> Var det ikke dig der ville have opgraderet en Citrobang med en større
> motor for et stykke tid siden ?
>
> --
> Mvh
> Kent Nielsen

Jow da, men ikke til en større maskine........ bare en der yder mere ;0) fra
8 til 16 ventiler. Jeg fik det ikke gjort da den 16ventilet motor ikke er
til at finde.

Fra : Leo Jensen

Dato : 14-12-06 22:17

> Jo større motor jo mindre penis

Jep, og længden på motorhjelmen er omvendt proportional med størrelsen på
ens 'udstyr', ingen tvivl om det.

MVH Leo, Jag XJ

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 14-12-06 22:24

"Leo Jensen" <maigaard-jensen@slet.stofanet.dk> writes:

> Jep, og længden på motorhjelmen er omvendt proportional med størrelsen på
> ens 'udstyr', ingen tvivl om det.
>
> MVH Leo, Jag XJ

Helt klart.

-Peter, Yaris 1.3

Fra : Rune Larsen

Dato : 14-12-06 23:40

Peter Dalgaard wrote:

> Helt klart.
>
> -Peter, Yaris 1.3

Har den fået Yaris? :D

(Større, mere fleksibel..)

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 15-12-06 09:14

"Leo Jensen" <maigaard-jensen@slet.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Jep, og længden på motorhjelmen er omvendt proportional med størrelsen på
> ens 'udstyr', ingen tvivl om det.
>
> MVH Leo, Jag XJ

Hmmmm. så er du vist dømt til at være eunuk.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Hr. Jensen

Dato : 15-12-06 10:04

On Thu, 14 Dec 2006 22:16:45 +0100 "Leo Jensen"
<maigaard-jensen@slet.stofanet.dk> sent the following smoke signals:

Skal vi så til at kalde dig for Cleo?

Fra : Leif Langgaard

Dato : 15-12-06 13:25

"2rb1" <Jule@manden.dk> skrev i en meddelelse

> Jo større motor jo mindre penis

Har jeg ikke set dig søge tundele til din bil

--
Leif Langgaard
"Det er blevet vanskeligt at fotografere, alle de gode billeder er jo taget"

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 15-12-06 13:50

In article <45829403$0$49203$14726298@news.sunsite.dk>,
"Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> wrote:

> Har jeg ikke set dig søge tundele til din bil

Selverkendelse er vel en god ting?

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : 2rb1

Dato : 17-12-06 01:18

> [...]
>
> --
> Leif Langgaard
> "Det er blevet vanskeligt at fotografere, alle de gode billeder er jo

Tundele giver ikke en større motor. ;0) Den bliver mere hidsig, men holder
ikke så længe, men pyt.... 1 time er ok ;0)

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 17-12-06 08:15

2rb1 wrote:
> Tundele giver ikke en større motor. ;0) Den bliver mere hidsig, men
> holder ikke så længe, men pyt.... 1 time er ok ;0)

Nogen gange varer det 3 min; nogle gange går det hurtigt...

Fra : -= JF =- priv

Dato : 14-12-06 23:49

Morten Fruergaard (mit fornavn @ mit efternavn . com) kradsede følgende
besked i <4581b060$0$49196$14726298@news.sunsite.dk>

> Mail sendt til forhandleren...

Hva' har du skrevet til ham

--
Mvh. John

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 15-12-06 06:41

-= JF =- priv wrote:
> Morten Fruergaard (mit fornavn @ mit efternavn . com) kradsede
> følgende besked i <4581b060$0$49196$14726298@news.sunsite.dk>

> Hva' har du skrevet til ham

Rimeligt dårligt billede, hvor der er tydelig forskel på farven...

Men er den så slem i virkeligheden?

Fra : -= JF =- priv

Dato : 15-12-06 10:17

Morten Fruergaard (mit fornavn @ mit efternavn . com) kradsede følgende
besked i <45823580$0$49202$14726298@news.sunsite.dk>

> Rimeligt dårligt billede, hvor der er tydelig forskel på farven...
> Men er den så slem i virkeligheden?

Håber at du sender hans svar i gruppen
Kunne godt tænke mig at se hvilke søforklaringer han vil bruge for at
forklare farveforskellen

--
Mvh. John

Fra : Robert Eriksen

Dato : 15-12-06 10:23

-= JF =- priv wrote:
> [...]
>

> Håber at du sender hans svar i gruppen
> Kunne godt tænke mig at se hvilke søforklaringer han vil bruge for at

Det er utænkeligt han vil fortælle sandheden?

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 15-12-06 19:03

Robert Eriksen wrote:

> Det er utænkeligt han vil fortælle sandheden?

Eller svarer...

Fra : -= JF =- priv

Dato : 15-12-06 21:39

Robert Eriksen (roe@adr.dk) kradsede følgende besked i
<45826979$0$836$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>

> Det er utænkeligt han vil fortælle sandheden?

Næ - Men underholdningsværdien er nu alligevel større hvis der kommer en
søforklaring

--
Mvh. John

Fra : Henrik B.

Dato : 15-12-06 00:07

"-= JF =- priv" <o@o.o> skrev i en meddelelse
> Ham der har malet den her vogn kunne muligvis have en snert af
> farveblindhed
> http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showpics.asp?id=480300754&page=1

Hvorfor? Det er sgu da kun fair, at vise evt. købere, at bilen har haft en
skade.....

Rigtige biler har over 420 Nm...

Fra : Per O.

Dato : 15-12-06 00:17

"-= JF =- priv" <o@o.o> skrev i en meddelelse
> Ham der har malet den her vogn kunne muligvis have en snert af
> [...]

Nej det er en KIA, de skal se sådan ud

--
Per O.
www.tosseparkering.dk - Så kan de lære det!

Fra : -= JF =- priv

Dato : 15-12-06 00:41

Per O. (webmaster@tosseparkering.dk) kradsede følgende besked i
<7e3a2$4581db73$5293e211$4246@news.arrownet.dk>

> Nej det er en KIA, de skal se sådan ud

Årh, pjat med dig... Må jeg som (snart forhenvejende) Kia-ejer nedlægge en
protestant!

--
Mvh. John

Fra : Anders Majland

Dato : 15-12-06 08:46

> Årh, pjat med dig... Må jeg som (snart forhenvejende) Kia-ejer nedlægge en
> protestant!

Prøv jagtvej, kbh - Omkring nr 69 er godt sted at lede ....

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 15-12-06 09:15

> Årh, pjat med dig... Må jeg som (snart forhenvejende) Kia-ejer nedlægge en
> protestant!

Har du da ikke gjort det?

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Per O.

Dato : 15-12-06 16:59

> [...]
> <7e3a2$4581db73$5293e211$4246@news.arrownet.dk>

> Årh, pjat med dig... Må jeg som (snart forhenvejende) Kia-ejer nedlægge en

Gerne for mig .. så er jeg ikke i farezonen

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 15-12-06 12:15

Hr. Jensen wrote:
> On Thu, 14 Dec 2006 21:50:04 +0100 "Morten Fruergaard" <mit fornavn @
> mit efternavn . com> sent the following smoke signals:

> Ja, vi er nogle der kan....(1,3 l).

Tjaeh, en Mazda RX8 har da ogs`kun en 1,3 lites motor