Adskillelse af bagbeklædning
Fra : Tue Jensen

Dato : 13-12-06 19:07

Så går jeg i gang med 2. etape af lydisolering af min Seat Altea, og jeg er
kommet til siderne i bagagerummet. (1. etape var bekl¿dning af bunden i
varerummet med bitumenplader, det hjalp specielt ved motorvejsk¸rsel, men
merÿ vil have merÿ.)

Er der nogle der ved og gider forklare, hvordan jeg fjerner
sidebekl¿dningen i bagagerummet samt bekl¿dningen på bagsm¿kken?

Evt. også forslag til andre steder jeg kan lydisolere.
--
Tue

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 13-12-06 23:31

"Tue Jensen" <tuesjensen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sidebekl¿dningen i bagagerummet samt bekl¿dningen på bagsm¿kken?
>
> Evt. også forslag til andre steder jeg kan lydisolere.

Jeg l¿ste på et tidspunkt nogen der havde opsat en ekstra rude om til
varerummet som bare var boltet fast med 3 bolte således den var hurtig at
pille af igen. Det skulle angiveligt virke ret godt

/Dennis

Fra : Tue Jensen

Dato : 14-12-06 16:21

On Wed, 13 Dec 2006 23:30:51 +0100, Dennis Pedersen wrote:

> [...]
> varerummet som bare var boltet fast med 3 bolte således den var hurtig at
> pille af igen. Det skulle angiveligt virke ret godt

Det var også en mulighed omend lidt upraktisk, syntes jeg.
--
Tue