Lambda sonde ?
Fra : Total-Rex

Dato : 12-12-06 20:58

Kan sådan en renses og hvorledes ?

Fra : edob

Dato : 12-12-06 22:03

"Total-Rex" <.@.invalid> wrote in message
news:181h4n831atgx$.dlg@newsfeeds.com...
> Kan sådan en renses og hvorledes ?

Her er et godt engelsk link med en masse information om lambdasonder:
http://www.lambdapower.co.uk

I.flg. hjemmesiden kan man ikke rense en lambdasonde, men læs selv hvad de
skriver.
De sælger og sender sonder.

Venlig hilsen, Frank

Fra : Kent Glerup

Dato : 12-12-06 22:41

On Tue, 12 Dec 2006 20:58:03 +0100, Total-Rex <.@.invalid> wrote:

>Kan sådan en renses og hvorledes ?

Bell Add påstår at deres Servicerens 2b skulle kunne gøre noget ved
det.

Jeg har selv givet Fabia'en kuren, bl.a. pga. lambdaværdier udenfor
tolerance. Efterfølgende har jeg ikke haft bøvl med motorstyringen.
Men sandt og sige, så tør jeg ikke konkludere noget ud fra så
sparsomme erfaringer!

www.belladd.dk

/Kent Glerup

Fra : Ukendt

Dato : 13-12-06 19:38

"Total-Rex" <.@.invalid> skrev i en meddelelse
> Kan sådan en renses og hvorledes ?

Ikke mig bekendt. Jeg ødelagde min fordi en udstødningspakning smeltede og
dampene satte sig på sonden
Den er lavet af et keramisk materiale, så hvis ikke varme fra en gasbrænder
kan brænde noget væk, er det nok ikke så meget andet at gøre

--
Tom