Bilradio Denver cad-450
Fra : Ukendt

Dato : 10-12-06 22:57

Bilka har denne bilradio til 699,- kr, nogen der kender til den, her er et
link.

http://www.denver-electronics.com/UploadetFiles/154/25/DENVER_CAD-450.pdf

Det er trækker lidt er usb porten og sd-mmc kort indgangen.

Ved udmærket godt at andre mærker også har de ting men så kommer man også
til at betale for det, jeg er ikke særlig kræsen mht lyden bare det ikke
lyder som en papkasse.

--

Med Venlig Hilsen

Kimila.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-12-06 23:22

kimila skriver:

> Ved udmærket godt at andre mærker også har de ting men så kommer man også
> til at betale for det, jeg er ikke særlig kræsen mht lyden bare det ikke
> lyder som en papkasse.

Køb for satan.

Den er jo så billig at om 2 år når "garantien" udløber kan du smide den
væk.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : claus b. p.

Dato : 12-12-06 00:09

"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in message
> kimila skriver:

> Køb for satan.
>
> Den er jo så billig at om 2 år når "garantien" udløber kan du smide den
> væk.

Enig, der er meget mere god lyd at hente ved at ofre lidt på højttalerne.

/Claus

Fra : Ukendt

Dato : 05-01-07 00:35

> [...]
> til at betale for det, jeg er ikke særlig kræsen mht lyden bare det ikke

Ja, så har jeg købt denne autoradio i bilka (Hundige) og den var sat ned til
579 ,- kr så det er jo ikke så galt.

Den spiller fremravende, god bas, god diskant og usb og mmc/sd kort
indgangen virker som det skal.

Man kan godt have forskellige kataloger på disse kort til usb eller mmc/sd
indgangen.

--

Med Venlig Hilsen

Kimila.