Klonk.........
Fra : Ole Mogensen

Dato : 28-06-01 16:47

Hej

Skulle lige have skiftet kobling , og samtidig olietætningsringen
mellem krumtaphus og koblingshus.
For at gøre det skal jeg først have svinghjulet af , og for at
tændning's
mærkerne passer når jeg samler det igen , drejer jeg krumtappen...
KLONK , prøver at dreje den anden vej , og ca 360 grader
senere KLONK , passede når venstre stempel er i top...
Ouch , møtrik på afveje , bukket ventil , ser min ferie forsvinde
til fordel for nye stumper til Guzzien...ØV.
Løsner topstykket , drejer forsigtigt krumtappen , hmm,
ingen modstand .
Jeg flår topstykket af , HVAD FANDEN , det var koks.
Det havde lagt sig nok så nydeligt i det ene hjørne.
Puha , er begyndt at drømme om ferie igen

Ole

--
ole.mogensen@fysik.dtu.dk

Fra : Morten Juel

Dato : 28-06-01 16:58

hehe, ja man kan hurtigt få sveder på )

Mvh
Morten
XS400 Seca **med død motor HULK**

Fra : Ole Mogensen

Dato : 29-06-01 07:15

Morten Juel wrote:

> hehe, ja man kan hurtigt få sveder på )
>
> Mvh
> Morten
> XS400 Seca **med død motor HULK**

Sveder , jeg kunne havet åbnet et tyrkisk bad......

Ole

--
ole.mogensen@fysik.dtu.dk

Fra : Morten Juel

Dato : 29-06-01 09:07

> Sveder , jeg kunne havet åbnet et tyrkisk bad......
rofl

Mvh
Morten