Opel Corsa
Fra : Mikkel Skou

Dato : 09-12-06 20:01

Goddag

Jeg står overfor (forhåbentlig) at skulle købe "ny" bil...

Jeg har fået et godt tilbud på en Opel Corsa (Swing?) fra midten af
halvfemserne.

Er det noget jeg generelt skal være opmærksom på med denne bil?

Den skal bruges til at køre til og fra arbejde - ca. 80 km om dagen - er det
en bil der er behagelig at køre "lange" ture i eller er den bedre til
bykørsel?

Vh.
Mikkel Skou

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 09-12-06 20:01

Mikkel Skou skriver:

> Er det noget jeg generelt skal være opmærksom på med denne bil?

Rust.

> Den skal bruges til at køre til og fra arbejde - ca. 80 km om dagen - er det
> en bil der er behagelig at køre "lange" ture i eller er den bedre til
> bykørsel?

Hvis jeg skulle køre så langt, havde jeg valgt en lidt større bil, men
det er igen et spørgsmål om økonomi.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : TDN

Dato : 09-12-06 21:29

"Mikkel Skou" <mikkel@jebir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det en bil der er behagelig at køre "lange" ture i eller er den bedre til

Her er en brugtbilstest fra FDM:

http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/089BECBF-0133-4A49-A376-5ABEA260F635/0/Brugtbiltest.pdf

Mvh
Thomas