Farvel karrusell
Fra : Martin Bak

Dato : 07-12-06 15:54

La Cour Sell forlader Rådet for Større Færdselssikkerhed
Efter seks år fratræder René la Cour Sell sin stilling som direktør, når
kontrakten udløber 15. maj næste år.

http://politiken.dk/indland/article209921.ece

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Basil

Dato : 07-12-06 16:08

Martin Bak sendte dette med sin computer:
> La Cour Sell forlader Rådet for Større Færdselssikkerhed
> Efter seks år fratræder René la Cour Sell sin stilling som direktør, når
> kontrakten udløber 15. maj næste år.
>
> http://politiken.dk/indland/article209921.ece

Så er det bare at gætte om det er godt eller skidt?
Måske kommer der en større idiot på posten
Kai

Fra : John Sahl

Dato : 07-12-06 16:14

Basil wrote:
> Martin Bak sendte dette med sin computer:

> Så er det bare at gætte om det er godt eller skidt?
> Måske kommer der en større idiot på posten

Er det overhovedet muligt?

--
John Sahl

Fra : BJ

Dato : 07-12-06 16:17

"John Sahl" <spamcatcher1@fotofaelden.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Er det overhovedet muligt?

Hmmm ... Marianne Jelved?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Basil

Dato : 07-12-06 16:24

BJ forklarede:
> "John Sahl" <spamcatcher1@fotofaelden.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Hmmm ... Marianne Jelved?

Ja, man skal aldrig sige aldrig.
Hvad med bilhaderen Marguritte Auken?
Kai

Fra : BJ

Dato : 07-12-06 16:28

"Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse

KLIP

> Ja, man skal aldrig sige aldrig.
> Hvad med bilhaderen Marguritte Auken?

.... eller hvad med Frank Aaen, hvis han bliver meldt til politiet og dømt
for landsskadelig virke?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Hr. Jensen

Dato : 08-12-06 08:55

On Thu, 7 Dec 2006 16:28:17 +0100 "BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> sent
the following smoke signals:

>... eller hvad med Frank Aaen, hvis han bliver meldt til politiet og dømt
>for landsskadelig virke?

Det tæller da vist bare som en ekstra kvalifikation til det job...

--
All that I just wrote is true...except the false bit.

Fra : Brian

Dato : 07-12-06 19:38

Basil wrote:

> Så er det bare at gætte om det er godt eller skidt?

Well, han har jo vist sine sande radikale farver, så det er godt

> Måske kommer der en større idiot på posten

Mogens Wilbert skulle være klar til at overtage pladsen, stod der i EB for
et par uger siden - det ser jeg som en forbedring.

/Brian

Fra : ena

Dato : 07-12-06 17:08

> La Cour Sell forlader Rådet for Større Færdselssikkerhed
> Efter seks år fratræder René la Cour Sell sin stilling som direktør, når
> [...]

Udemærket - men hvorfor mon han går? det kan da næppe være frivilligt - så
hjernedød som han er får han da aldrig et job i den lønramme igen - så mon
ikke han er tvunget væk?

Fra : BJ

Dato : 07-12-06 17:15

"ena" <ekk@nomail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Udemærket - men hvorfor mon han går? det kan da næppe være frivilligt - så
> hjernedød som han er får han da aldrig et job i den lønramme igen - så mon
> ikke han er tvunget væk?

Han skifter over til at være radikal fuldtidspolitiker.

Det er laaangt flere penge og ben i.

http://politiken.dk/indland/article199327.ece

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-06 18:58

JUBIII magen til fjols skal man da lede længe efter !!!

Fra : Anders Houmark

Dato : 07-12-06 19:51

Martin Bak wrote:
> La Cour Sell forlader Rådet for Større Færdselssikkerhed
> Efter seks år fratræder René la Cour Sell sin stilling som direktør,
> når kontrakten udløber 15. maj næste år.
>
> http://politiken.dk/indland/article209921.ece

Det var dejligt.
Lad os håbe at ham den nye de finder ikke også har en kæp langt oppe i
røven.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-06 20:21

> La Cour Sell forlader Rådet for Større Færdselssikkerhed
> Efter seks år fratræder René la Cour Sell sin stilling som direktør, når
> kontrakten udløber 15. maj næste år.
>
> http://politiken.dk/indland/article209921.ece

.....og jeg som troede jeg var den eneste som synes manden er en radikal nar

Mange af hans idéer og foreslag har været langt ude.

Men mig bekendt har han aldrig været fortaler for lavere bilafgifter for at
vi dermed kan få mere sikre biler. Hvilken skændsel for trafiksikkerheden,
når så stor en del af befolkningen befordres i bil hver dag.

--
Tom

Fra : Mogens...

Dato : 07-12-06 21:01

> Mange af hans idéer og foreslag har været langt ude.

FOR langt ude...

> [...]
> at vi dermed kan få mere sikre biler. Hvilken skændsel for
> trafiksikkerheden, når så stor en del af befolkningen befordres i bil hver

Så ringe er bilparken vel egentlig ikke?

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 07-12-06 22:09

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse

> FOR langt ude...

> Så ringe er bilparken vel egentlig ikke?

Nej, men der bliver solgt en del "nyere" biler uden ESP/DSC og andre
sikkerhedssystemer som std, pga afgifter.

Mvh
Jacob

Fra : Hr. Jensen

Dato : 08-12-06 08:56

On Thu, 7 Dec 2006 15:54:13 +0100 "Martin Bak"
<fornavn@fornavnefternavn.dk> sent the following smoke signals:

>La Cour Sell forlader Rådet for Større Færdselssikkerhed
>Efter seks år fratræder René la Cour Sell sin stilling som direktør, når
>kontrakten udløber 15. maj næste år.
>
>http://politiken.dk/indland/article209921.ece

*Oh happy day.mp3*

--
All that I just wrote is true...except the false bit.

Fra : Uffe Ravn

Dato : 08-12-06 11:34

Hr. Jensen wrote:

> *Oh happy day.mp3*

*Oh happy daaay.mp3*

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Torben Scheel

Dato : 08-12-06 12:20

Uffe Ravn wrote:

> *Oh happy daaay.mp3*

Mon ikke han kan få sine udgydelser offentliggjort fremover også? Selv
den tåbeligste lokalpolitiker kan jo komme til orde med de mest
uigennemtænkte lovforslag, så deeet..

--
vh
Torben

Fra : Uffe Ravn

Dato : 08-12-06 12:12

Torben Scheel wrote:

> Mon ikke han kan få sine udgydelser offentliggjort fremover også? Selv
> den tåbeligste lokalpolitiker kan jo komme til orde med de mest
> uigennemtænkte lovforslag, så deeet..

Jo, men Mogens Wilbert vil da helt klart kunne være med til at drive
debatten i en mere konstruktiv retning.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Hr. Jensen

Dato : 08-12-06 12:57

On Fri, 08 Dec 2006 12:20:02 +0100 Torben Scheel
<torben_scheel@hotmail.com> sent the following smoke signals:

>Mon ikke han kan få sine udgydelser offentliggjort fremover også? Selv
>den tåbeligste lokalpolitiker kan jo komme til orde med de mest
>uigennemtænkte lovforslag, så deeet..

Jo, men hvor tit får folkene fra "Muhamedansk Folkeparti" trumfet noget
i gennem?

--
All that I just wrote is true...except the false bit.

Fra : Torben Scheel

Dato : 08-12-06 13:20

Hr. Jensen wrote:

> Jo, men hvor tit får folkene fra "Muhamedansk Folkeparti" trumfet noget
> i gennem?

Alt for tit hvis du spørger mig. Men det er da vist Off Topic. Jeg
refererede ikke til nogen bestemt partifarve.

--
vh
Torben