Cabriolet og klapvogn.. ?
Fra : Christian

Dato : 04-12-06 10:02

Hey,

Ville lige høre om der er nogen her i gruppen, som har nogle gode idéer til
en cabriolet, hvor der er plads til en klapvogn i bagagerummet.

Havde egentligt tænkt lidt på en brugt Audi, men dens bagagerum er
latterligt lille.

Ellers har jeg tænkt lidt på den nye Astra Twintop, som har et rimeligt
bagagerum, men har dog ikke prøvet om der kan være en klapvogn.

Budget : helst ikke meget mere end 350K

Håber at der er nogle der ligger inde med nogle gode forslag........

/Christian

Fra : MikLarsen@gmail.com

Dato : 04-12-06 13:24

Christian skrev:
> [...]
>
> Budget : helst ikke meget mere end 350K
>
> Håber at der er nogle der ligger inde med nogle gode forslag........

Gå den anden vej rundt. Find den bil du gerne vil have og så find
derefter en klapvogn der kan være i den.

Mikael

Fra : Anders Houmark

Dato : 04-12-06 19:26

MikLarsen@gmail.com wrote:

> Gå den anden vej rundt. Find den bil du gerne vil have og så find
> derefter en klapvogn der kan være i den.

Der laves en eller anden (dansk) klapvogn som er lavet i alu og lign.
materialer, meget flot at se på.. Kan ikke huske navnet, men kan huske, at
den er lavet, fordi "opfinderen" var træt af, at man skulle købe stationcar
for at have plads til klapvogn.. Så den skulle blive temmelig kompakt når
den foldes sammen.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Mogens...

Dato : 04-12-06 20:02

"Anders Houmark" <sunsitenews@andersh.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Bagagerummet er sjældent stort i en cabrio - i vores BMW 325i cab
er det rimeligt...

> [...]
> stationcar
> for at have plads til klapvogn.. Så den skulle blive temmelig kompakt når

Hvis det bare er for at tulre lidt omkring i byen med barnet, er der
jo talrige muligheder for en løsning, der kan være i en cabrio:
www.babysam.dk/klapvogne.asp?t=1&id=2865

Fra : Christian

Dato : 05-12-06 09:18

Jeg har også kigget lidt på en BMW 323 cab. - det er jo sørme en lækker bil.

Det skal dog være den eneste bil, så der er behov for lidt plads...