Vinterdæk 195/65/15 Testvinder ?
Fra : Per

Dato : 03-12-06 16:33

Hvilke dæk er i 2006 kåret som testvinder i ovenstående dimention.

Hvis nogle har et brugbart link vil jeg være glad.

På forhånd tak.

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 03-12-06 19:55

Per skrev:
> Hvilke dæk er i 2006 kåret som testvinder i ovenstående dimention.
>
> Hvis nogle har et brugbart link vil jeg være glad.
>
> På forhånd tak.

Goodyear UG7
http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/23E36BDF-5464-48C8-820A-434FE7D15365/0/4449.pdf
ved ikke om det virker for ikke medlemmer

Keld

Fra : Per

Dato : 04-12-06 02:39

"Keld Rasmussen" <tridentrider@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Goodyear UG7
> http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/23E36BDF-5464-48C8-820A-434FE7D15365/0/4449.pdf
> ved ikke om det virker for ikke medlemmer
>
> Keld

Mange tak.
Nogen der ved hvor man billigst køber et sæt UG7 incl. montering og
afbalancering i København ?
Hos PointS er prisen 3.340 kr. -10% for FDM medlemmer.