Tanke-eksperiment
Fra : Ukendt

Dato : 03-12-06 00:17

Tænk hvis det var dig, der havde vundet 25 millioner kr. i lotto hvad ville
du så køre i?
Jeg har tre favoritter der skulle prøves.

http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=766500084&page=3

http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=263801729&page=1

http://www.bilbasen.dk/biler/fabriksnye/comparecars_1.asp?bilvalg=6935

Nå ja så er der selfølgelig også lige
http://www.bilbasen.dk/biler/fabriksnye/comparecars_1.asp?bilvalg=5606
P.S. Jeg har ikke tjekket mine kuponer endnu

Fra : .J.S...

Dato : 03-12-06 00:35

"LarsZK" <please..> wrote in message
> [...]
> ville du så køre i?
> Jeg har tre favoritter der skulle prøves.

Brugt bil, pheeeww

køber du også tøj hos Frælsens ??

mvh/JS

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-06 00:53

".J.S..." <mr_nobody@nowhere.com> skrev i en meddelelse

> Brugt bil, pheeeww
>
> køber du også tøj hos Frælsens ??

Nej jeg har en stor pick-up som jeg bruger til at køre rundt og hente
opstillede tøj-contaiere
Det var bare for at få nogle fede billeder og udstyrsliste samlet. Men jeg
kunne nu godt finde på at købe en der var et år gammel og så spare flere
100.000kr.
De sidste par links er dog til nye biler.
Men sjov tanke.. ik'?

Fra : Kaas

Dato : 03-12-06 08:38

> http://www.bilbasen.dk/biler/fabriksnye/comparecars_1.asp?bilvalg=6935

Det er kun AUDI´en der tiltaler mig, de 2 andre kunne for min skyld godt
blive presset til en lille klump metal på 50X50X50 cm.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 03-12-06 09:20

On Sun, 3 Dec 2006 00:17:14 +0100 "LarsZK" <please..> sent the following
smoke signals:

>Tænk hvis det var dig, der havde vundet 25 millioner kr. i lotto hvad ville
>du så køre i?

Jeg ville købe en Ariel Atom 2,0 Super-Charged til sommerbrug, pris:
31.000 £.

Og en Audi A6 3,0 TDi Quattro.

Getz'en ville jeg beholde som "indkøbsvogn" (så bruger man ikke så mange
penge på indkøb)

--
- "Muslimerne synes at svin er urene dyr, hvorfor det?"
- "Jah, det er vel fordi at de ruller sig i deres egen afføring."

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 03-12-06 10:18

"LarsZK" <please..> skrev i en meddelelse
> Tænk hvis det var dig, der havde vundet 25 millioner kr. i lotto hvad
> ville du så køre i?

____SNIP___

Med dem på kontoen var fueløko. en irrelevant faktor, og så ville jeg have
mig en Hummer. Det vil være en sand fornøjelse at stå op hver morgen, for at
cruise på "Køgebugt" når trafikken er værst, hænge ud på en gålfklub
el.lign, for at returnere midt i myldretiden ;).
BTW. Skal man kunne spille gålf, for at være medlem af sån' en klub?.

--
"Flaskehalsen" findes kun i hovedet på arbejdsgiveren. De vil kun ansætte
folk som er max. 27- , har min. 10 års erfaring, og penge med hjemmefra... .

Fra : Niels Pein

Dato : 03-12-06 10:43

"Jørgen M. Rasmussen" skrev ...

> BTW. Skal man kunne spille gålf, for at være medlem af sån' en klub?.

Nej, kun hvis du rent faktisk vil ud at spille.
--
Hilsen Niels

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-06 11:05

> [...]
> el.lign, for at returnere midt i myldretiden ;).
> BTW. Skal man kunne spille gålf, for at være medlem af sån' en klub?.

Ahh ja Hummer. Det er fanme også en fed øse. Jeg har set at man kan få
diverse kit til dem så de får op mod 700hk... nice
Mvh
LarsZK

Fra : Rasmus

Dato : 03-12-06 13:34

> [...]
> http://www.bilbasen.dk/biler/fabriksnye/comparecars_1.asp?bilvalg=5606
> P.S. Jeg har ikke tjekket mine kuponer endnu

Pfff...., jeg ville købe syv Fiat Punto'er i hver sin farve, så jeg havde en
bil til hver ugedag

/Rasmus

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-06 13:58

"Rasmus" <SLETdetHERmaximreality@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Pfff...., jeg ville købe syv Fiat Punto'er i hver sin farve, så jeg havde
> en bil til hver ugedag

Der kunne måske også blive råd til Grande Punto

Fra : Mogens...

Dato : 03-12-06 13:42

"LarsZK" <please..> skrev i en meddelelse

> Tænk hvis det var dig, der havde vundet 25 millioner kr. i lotto hvad
> ville du så køre i?

Ja efter at ha' kørt en F550 idag, ville jeg købe en F612.
F360/430 er for hård efter min mening. Nu mangler jeg
så blot at styre Porsche 996 turbo/GT3...

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-06 13:57

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse

> Ja efter at ha' kørt en F550 idag, ville jeg købe en F612.
> F360/430 er for hård efter min mening. Nu mangler jeg
> så blot at styre Porsche 996 turbo/GT3...
Hvordan søren kommer man til at prøve sådan nogle lækre biler? De vil jeg
os'..... *snøft*
Jeg synes nu -uden at have prøvet den- at F430 ser hammerfed ud og den får
topkaraktere alle steder jeg har set. Ja nogen bilanmeldere siger enda at
det måske er den bedste bil de nogensinde har kørt.

Fra : Mogens...

Dato : 03-12-06 14:29

> Hvordan søren kommer man til at prøve sådan nogle lækre biler?

Du iklæder dig dit Hugo Boss udstyr, og smider Breitling-uret
på armen. Herefter er det så blot at lyde rimelig overbevisemde
i din argumentation (lige vundet/arvet nogle penge, rig onkel i USA)

> De vil jeg os'..... *snøft*

Det er i princippet uhyre enkelt - blot ikke i DK !

> Jeg synes nu -uden at have prøvet den- at F430 ser hammerfed ud og den får
> topkaraktere alle steder jeg har set. Ja nogen bilanmeldere siger enda at
> det måske er den bedste bil de nogensinde har kørt.

Jeg er sikkert for gammel til de hårde undervogne, som de nye sports-
vogne er udstyret med. En F550 er ikke skabt til banebrug - det er
en F360/430 mere...

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-06 14:55

> [...]
> på armen. Herefter er det så blot at lyde rimelig overbevisemde
> i din argumentation (lige vundet/arvet nogle penge, rig onkel i USA)

hehe... så skal jeg altså først spare sammen til rigmands-look'et. Hmm..

> [...]
>
> Jeg er sikkert for gammel til de hårde undervogne, som de nye sports-
> vogne er udstyret med. En F550 er ikke skabt til banebrug - det er

ja det kan jo heller ikke hjælpe noget, hvis man skal have nyrebælte på bare
for at køre til købmanden

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 03-12-06 16:56

"Mogens..." <no@reply.dk> wrote in

> Jeg er sikkert for gammel til de hårde undervogne, som de nye sports-
> vogne er udstyret med. En F550 er ikke skabt til banebrug - det er
> en F360/430 mere...

Bingo. Du er ramt ind i et af naturens hårde fakta:

Gamle mænd får små rynkerøve, og så er det dælme ikke rart at køre hardcore
sportsvogne

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-06 06:13

"Kent Oldhøj" <kent@FJERNESoldhoj.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Bingo. Du er ramt ind i et af naturens hårde fakta:
>
> Gamle mænd får små rynkerøve, og så er det dælme ikke rart at køre

hehehe

Fra : Thomas

Dato : 03-12-06 14:28

> [...]
> http://www.bilbasen.dk/biler/fabriksnye/comparecars_1.asp?bilvalg=5606
> P.S. Jeg har ikke tjekket mine kuponer endnu

Med 25 mille har man ikke brug for en bil... Jeg ville bosætte mig i en sofa
og ringe efter alt hvad jeg havde brug for

Mvh

Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-06 14:56

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Med 25 mille har man ikke brug for en bil... Jeg ville bosætte mig i en
> sofa og ringe efter alt hvad jeg havde brug for

ROFL.. hahaha det var fanme et godt bud
Jeg tror nu alligevel jeg ville more mig bag rattet i en af de nævnte biler

Fra : Thomas

Dato : 03-12-06 17:44

"LarsZK" <please..> wrote in message

> "Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> ROFL.. hahaha det var fanme et godt bud

ja men skulle det nu være........ især efter et besøg hos Strøjers
bilsamling, der kun har bekræftet mine drømme....... så skulle det nok være
en Lamborghini Miura som bare skulle stå til pynt i stuen, foran sofaen,
som jeg lige kunne nusse i ny og næ

Meeen.... vandt jeg bare 550.000 kr så stod der en ny Mitsubishi Evo 9 på
indkøbssedlen... så kan du stille op i en tung Mercer eller Bimmer og vi
skal nok få en god dag ud af det

Mvh

Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-06 06:14

> [...]
> indkøbssedlen... så kan du stille op i en tung Mercer eller Bimmer og vi

Ja det kunne være fedt! Evo vs. RS4

Fra : K+T

Dato : 03-12-06 15:06

> [...]
> http://www.bilbasen.dk/biler/fabriksnye/comparecars_1.asp?bilvalg=5606
> P.S. Jeg har ikke tjekket mine kuponer endnu

Når du nu får checket dine kuponer så køb dem alle fire - og gerne et par
mere. Så har du en forskellige til hver dag i ugen.

Knud

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-06 06:15

"K+T" <xkt.bit@bit.dk> skrev i en meddelelse

> Når du nu får checket dine kuponer så køb dem alle fire - og gerne et par
> mere. Så har du en forskellige til hver dag i ugen.
>
> Knud

Ja... hvorfor ikke. Det ville den langhårede diktator bare nok ikke gå med
til

Fra : Regnar Bang Lyngsø

Dato : 03-12-06 18:52

LarsZK wrote:
> Tænk hvis det var dig, der havde vundet 25 millioner kr. i lotto hvad ville
> du så køre i?

Hvis det nu endelig skulle være en taxa-wannabe:

http://sandjensen.dk/slr

Knus
Regnar

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 03-12-06 20:51

Regnar Bang Lyngsø <regnar@writeme.com> wrote in

> Hvis det nu endelig skulle være en taxa-wannabe:
> http://sandjensen.dk/slr

Hvis det endelig skal være en SLR:

http://www.leftlanenews.com/2006/07/10/mercedes-benz-slr-722-edition-
unveiled/

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-06 06:17

"Regnar Bang Lyngsø" <regnar@writeme.com> skrev i en meddelelse

> Hvis det nu endelig skulle være en taxa-wannabe:
>
> http://sandjensen.dk/slr
>
> Knus
> Regnar

Helt klart en af mine drømmebiler, men jeg tror sgu at jeg er for nærrig til
at bruge næsten halvdelen af mine penge på en bil. Den lyder ellers rigtig
godt sådan en slæde.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-12-06 22:00

LarsZK skriver:

> [...]
> http://www.bilbasen.dk/biler/fabriksnye/comparecars_1.asp?bilvalg=5606
> P.S. Jeg har ikke tjekket mine kuponer endnu

Konebiler.

Men sådan en må hun da godt få, jeg skal bare have udvidet garagen, så
der bliver plads til min porsche.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-06 06:20

> [...]
> der bliver plads til min porsche.
>

> Klaus
> Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:

Jeg synes nu ikke der er meget konebiler over dem jeg har valgt. Porche er
dog også fed og skulle efter sigende jo være en sportsvogn der er til at
bruge hver dag.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-12-06 06:22

LarsZK skriver:

> Jeg synes nu ikke der er meget konebiler over dem jeg har valgt. Porche er
> dog også fed og skulle efter sigende jo være en sportsvogn der er til at
> bruge hver dag.

Netop, sportsvognen til mig og den "almindelige kedelige" til konen, der
er nok bedst plads til barnevognen i en Audi stationcar frem for en

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 04-12-06 09:02

LarsZK wrote:
> Tænk hvis det var dig, der havde vundet 25 millioner kr. i lotto hvad ville
> du så køre i?

Jeg ville nok kigge efter den nye Gallardo Spider (
http://www.turbo-car-trade.com/Images/imgWallpaper/91eca26a-007e-418f-9d91-3306161a3ae2.jpg
) eller en mørkegrå F430 (
http://www.dieselstation.com/wallpapers/Ferrari-F430-Spyder/Ferrari-F430-Spyder-005.jpg
). Jeg ville nok også købe mig en VW Multivan Med alt ekstraudstyr
til at køre familien rundt i.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 04-12-06 09:07

Lars Hoffmann wrote:

http://www.turbo-car-trade.com/Images/imgWallpaper/91eca26a-007e-418f-9d91-3306161a3ae2.jpg
> ) eller en mørkegrå F430 (
> http://www.dieselstation.com/wallpapers/Ferrari-F430-Spyder/Ferrari-F430-Spyder-005.jpg

Du skal naturligvis huske at flytte til f.eks Spanien hvor man også
får noget for pengene

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-12-06 16:08

Lars Hoffmann skriver:

> Du skal naturligvis huske at flytte til f.eks Spanien hvor man også
> får noget for pengene

Ellers tak, der bliver så langt på arbejde....

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 05-12-06 08:36

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Lars Hoffmann skriver:

> Ellers tak, der bliver så langt på arbejde....

Med 25 millioner i lotto er arbejde vel ikke nødvendigt

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-12-06 17:05

Lars Hoffmann skriver:

> Med 25 millioner i lotto er arbejde vel ikke nødvendigt

Jo, men jeg vil forespørge om ikke jeg kan komme ned på 30 timer om
ugen.

Hvis jeg ikke har et job at stå op til går jeg lidt i "frø", der skal
sku være noget til at udfordre hjernen.

Fra : Ukendt

Dato : 05-12-06 18:18

"LarsZK" <please..> skrev i en meddelelse
> Tænk hvis det var dig, der havde vundet 25 millioner kr. i lotto hvad
> ville du så køre i?

Jeg synes det er bekymrende at læse at ham der har vundet de 25.000.000 Kr
ikke har fantasi til mere end at købe en lastbil og blive freelance
chaufør.....alt ære og respekt for LKW, så tror jeg jeg kunne finde en
million andre ting som stod før på listen

--
Tom

Fra : Torben Scheel

Dato : 07-12-06 07:44

Tom wrote:

> [...]
> chaufør.....alt ære og respekt for LKW, så tror jeg jeg kunne finde en
> million andre ting som stod før på listen

Hvad fanden - drengedrømmen skal da prøves af, så man kan få den ud af
systemet - nogle ville købe en brandstation, andre blive pilot. Og nogen
har altså leget for meget med lastbiler.

--
vh
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-06 16:41

> Hvad fanden - drengedrømmen skal da prøves af, så man kan få den ud af
> systemet - nogle ville købe en brandstation, andre blive pilot. Og nogen
> har altså leget for meget med lastbiler.

hehe, han er lastbilchaufør i forvejen

--
Tom

Fra : Bjarne Rosenkrands

Dato : 07-12-06 17:50

> [...]
> chaufør.....alt ære og respekt for LKW, så tror jeg jeg kunne finde en
> million andre ting som stod før på listen

Har også læst et sted at han ville spendere 800 k på en BMW 330....

Bjarne

Fra : BJ

Dato : 07-12-06 18:01

KLIP

> [...]
> chaufør.....alt ære og respekt for LKW, så tror jeg jeg kunne finde en
> million andre ting som stod før på listen

Tjaeee .... hvad der kommer let, går let ...hos nogen..;)

Måske han vil sikre sin alderdom og investere eks. 20 mill kr.

Det ville jeg og så ellers blæse det hele en hatfuld og kun beskæftige mig
med det, jeg syntes var morsomt.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-06 18:38

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Måske han vil sikre sin alderdom og investere eks. 20 mill kr.
>
> Det ville jeg og så ellers blæse det hele en hatfuld og kun beskæftige mig

Jeg ville i hvert fald ikke spille med i lotto, gå hen og vinde og så
fortsætte mit liv som hidtil
......øv det er altid de "forkerte" der vinder

--
Tom

Fra : Hr. Jensen

Dato : 08-12-06 09:09

On Thu, 7 Dec 2006 18:37:52 +0100 "Tom"
<tom_christensen(snabela)bigfoot.com> sent the following smoke signals:

>Jeg ville i hvert fald ikke spille med i lotto, gå hen og vinde og så
>fortsætte mit liv som hidtil
>.....øv det er altid de "forkerte" der vinder

Såsom ham her:
http://ekstrabladet.dk/vrangen/article250185.ece

--
All that I just wrote is true...except the false bit.

Fra : BJ

Dato : 08-12-06 10:41

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse

KLIP