Søg-Erstat på hele webstedet på en gang
Fra : Preben Nielsen

Dato : 28-06-01 14:41

Jeg skal ændre en farvekode fra kode-x til kode-y på virkelig
mange websider på mit websted. Jeg har prøvet med Erstat i
Frontpage ("Alle sider" og "Søg i HTML") og Udvidet Erstat i
Stone's Webwriter ("Alle dokumenter i mappen...")
Frontpage finder alle forekomster af det søgte, men jeg kan ikke
erstatte. Stone's finder ingenting.
Hvad kan jeg gøre, hvis jeg vil undgå at rette alle koder manuelt
på alle siderne?

(Du skal ikke at foreslå at jeg laver et stylesheet - det er jeg
i gang med. Jeg skal blot lave en midlertidig løsning, så
webstedet kan fungere med nye farvekoder på de sider der endnu
ikke er linket til stylesheet.)

--
Brug Validator service: http://www.html.dk/validator
- Tast din URL én gang, og validér dokumentet hos 12 validatorer

Fra : Jesper Tverskov

Dato : 28-06-01 15:57

Det er rigtigt, at Stone's Webwriter ikke finder koden. Jeg har
netop efterprøvet, det du skriver. Men måske du kan lave
søgestrengen lidt længere og få det til at virke.

Ellers må du jo bruge en anden editor, hvor multiple Søg og Erstat
fungerer.

Jeg har netop testet dit eksempel i Homesite med positivt resultat.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Fra : Jonathan Stein

Dato : 28-06-01 16:01

Preben Nielsen wrote:

> Frontpage finder alle forekomster af det søgte, men jeg kan ikke
> erstatte. Stone's finder ingenting.

UltraEdit's "Replace in Files" funktion har aldrig svigtet mig.

M.v.h.

Jonathan

--
jsp-hotel.dk tilbyder profesionelle webhoteller med bl.a. Resin JSP,
PHP, MySQL, SSH/Telnet adgang, rå log-filer, grafisk statistik og

Fra : Preben Nielsen

Dato : 29-06-01 04:19

> UltraEdit's "Replace in Files" funktion har aldrig svigtet mig.

Hej Jonathan

Det virker perfekt! - Tak!
Jeg gør lige evt. andre interesserede opmærksom på, at det er det
demoprogram, der efter prøveperiode kræver registrering/køb.

Preben

Fra : Preben Nielsen

Dato : 08-07-01 16:35

> Hej Jonathan
>
> Det virker perfekt! - Tak!

-ADVARSEL:
Jeg har netop opdaget en virus i den zipfil, som man får, når man
downloader UltraEdit, så WATCH OUT!!!

Preben

Fra : Peter Brodersen

Dato : 08-07-01 21:05

On Sun, 8 Jul 2001 15:35:22 +0000 (UTC), Preben Nielsen
<visto@get2net.dk> wrote:

>-ADVARSEL:
>Jeg har netop opdaget en virus i den zipfil, som man får, når man
>downloader UltraEdit, så WATCH OUT!!!

1. Hvilken virus?
2. Hvilket program fortalte, at der var virus?
3. Hvorfra hentede du UltraEdit?

--
- Pede
Professionel nørd

Fra : Preben Nielsen

Dato : 08-07-01 16:34

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 08-07-01 16:44

On Sun, 8 Jul 2001 15:33:36 +0000 (UTC), Preben Nielsen
<visto@get2net.dk> wrote:

>Jeg har netop opdaget en virus i den zipfil, som man får, når man
>downloader UltraEdit, så WATCH OUT!!!

Nå, det må være en ulovlig cracket udgave?
Der er ikke virus i de filer man kan hente fra UltraEdit.com

--
Mvh. Stefan
Website: http://www.3x7.dk/ | http://ghashul.dk/

Fra : Jonathan Stein

Dato : 08-07-01 17:09

Preben Nielsen wrote:

> ADVARSEL:
> Jeg har netop opdaget en virus i den zipfil, som man får, når man
> downloader UltraEdit, så WATCH OUT!!!

Hvor har du downloadet fra? Hvilket AV-program har du testet med?

M.v.h.

Jonathan

Fra : Anders Warlo

Dato : 21-06-01 18:53

EditPlus 2.10s replace funktion i flere filer, fungere også helt efter
planen, så du har nu nogle editorer at gå ud fra som du ved næsten med
garanti virker
download EditPlus her http://www.editplus.dk

/Anders

Fra : Heidi Bille

Dato : 02-07-01 13:18

On Thu, 28 Jun 2001 13:41:28 +0000 (UTC), Preben Nielsen
<visto@get2net.dk> wrote:

> [...]
>Frontpage ("Alle sider" og "Søg i HTML")
>Frontpage finder alle forekomster af det søgte, men jeg kan ikke

Spørgsmål: Hvorfor kan du ikke erstatte? - Jeg bruger denne funktion
"meget ofte" og erstatter helt fint?

--
Life is a process - not a principle
A mystery to be lived - not at problem to be solved

Fra : Preben Nielsen

Dato : 08-07-01 16:37

> Spørgsmål: Hvorfor kan du ikke erstatte? - Jeg bruger denne funktion
> "meget ofte" og erstatter helt fint?

Hvis jeg kendte svaret på dit spørgsmål, havde jeg ikke spurgt!