Afslag fra Apple - tja hvad kan man sige ?~
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 28-06-01 10:51

Både jeg og Mark har åbentbart kontaktet Apple om samme emne; nemlig en
sensommerhavegrillfest i den meget dejlige have i Søllerød, men:

Apples resourcer er begrænsede og har derfor ikke mulighedfor at huse
arrangementet !

Det forstår jeg ganske enkelt ikke - jeg gjorde dem nemlig opmærksom på
at vi betaler selv alt - de skal bare levere rammerne.

Jeg er dybt skuffet - de vil åbentbart ikke lege med os.

--
Cordiali saluti Jesper
mailto:jesper@gylling.net

Fra : Peter Perlsø

Dato : 29-06-01 20:20

> [...]
> sensommerhavegrillfest i den meget dejlige have i Søllerød, men:
>
> Apples resourcer er begrænsede og har derfor ikke mulighedfor at huse

Sjovt - det lyder nøjagtig som de svar jeg har fået, når Apple DK er
blevet adspurgt om støtte eller deltagelse i div. arrangementer og
tiltag.

> Det forstår jeg ganske enkelt ikke - jeg gjorde dem nemlig opmærksom på
> at vi betaler selv alt - de skal bare levere rammerne.
>
> Jeg er dybt skuffet - de vil åbentbart ikke lege med os.

Det er Apple DK du taler om. Med dem som 'venner' behøver man ingen
fjender.

--
- Peter
http://haxor.dk - Mac news portal

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 01-07-01 12:06

> Apples resourcer er begrænsede og har derfor ikke mulighedfor at huse
> arrangementet !

Hør nu her! Det er en pæn måde at sige, at de ikke vil røre
arrangementet med en ildtang!

Jeg opfatter ikke mig selv som en tørvetriller, men ærligt talt, så kan
jeg godt forstå at de stakkels Apple-folk ikke vil lukke en flok
frådende revelsbengnaskende mac-fanatikere af ubstemmelig herkomst ind i
deres pæne have.

Tænk på pavaratzi-billederne af barrøvede teenagere, der bader i naboens
fuglebadekar (i den tro at det er en swimmingpool) med afbrændte
Windows-symboler som baggrund, når de næste dag bringes i Ekstrabladet
under titlen: Danske Macigans går amok!

Nej, her tror jeg nok jeg vil bakke Apple Danmarks beslutning op. Der må
være en kant!

Stig

www.simplesoft.dk - www.macperiferi.dk

Fra : Rolf Marvin Bøe Lind~

Dato : 01-07-01 12:19

[Stig Leerbeck]

> [...]
| jeg godt forstå at de stakkels Apple-folk ikke vil lukke en flok
| frådende revelsbengnaskende mac-fanatikere af ubstemmelig herkomst ind i

Rolf Lindgren, norsk nordmann i Norge
roffe@tag.uio.no

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 03-07-01 17:16

"Rolf Marvin B? Lindgren" <roffe@aqualene.uio.no> wrote in message news:<lbzn16okicx.fsf@aqualene.uio.no>...
> [Stig Leerbeck]

En tørvetriller er en person med en indskrænket horisont. Du ved hvad
tørv er, det noget man lægger på taget i Norge. Prøv at se det for
dig, altså ikke manden på taget, men når tørven hentes. Trille trille.

Revelsben er ribben af svin med kødet på. Populært som grillmad.

--
Mvh. Niels Jørgen Kruse, Vanløse, DK.

Fra : Martin Edlich

Dato : 01-07-01 13:15

In article <1evvalb.1rlycsd772amqN@[10.1.128.10]>,
simple@post3.tele.dk (Stig Leerbeck) wrote:

> [...]
> fuglebadekar (i den tro at det er en swimmingpool) med afbrændte
> Windows-symboler som baggrund, når de næste dag bringes i Ekstrabladet

Think Different?

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Anders

Dato : 01-07-01 20:53

Stig Leerbeck skrev:

> [...]
> fuglebadekar (i den tro at det er en swimmingpool) med afbrændte
> Windows-symboler som baggrund, når de næste dag bringes i Ekstrabladet

Æv det lød ellers som en god fest. Det ville jeg ellers godt have været med
til.

Lad mig foreslå et alternativ:

MS hovedkvarter her i DK ligger vist også et sted i Nordsjælland. Lad os slå
os ned på græsplænen foran dér, lave en stor BBQ, drikke en masse øller,
male deres træer bondi-blå, afbrænde deres græs i form af store Apple logoer
og hacke os ind på deres IEEE 902.11 netværk udefra og gøre www.apple.dk til
startside på alle deres computere og billedet af en PowerBook G4 til deres
skrivebordsbillede.

Andre forslag eller er det vedtaget?

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 01-07-01 23:17

Anders wrote:

> [...]
> startside på alle deres computere og billedet af en PowerBook G4 til deres

Hvor tilmelder man sig........?

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : Peter Perlsø

Dato : 02-07-01 09:40

Anders <ajk@mac.com> wrote:

> [...]
> startside på alle deres computere og billedet af en PowerBook G4 til deres

Jeg ville vædde med at M$ vill gå med til det! :/

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 02-07-01 19:22

Anders <ajk@mac.com> wrote:

> [...]
> startside på alle deres computere og billedet af en PowerBook G4 til deres

Hvis det skal være så sjovt, så vil jeg gerne med alligevel. Hvortil
sendes ansøgningen?

--
You read this far? Okay, have a signature.

Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 02-07-01 19:36

In article <1evvalb.1rlycsd772amqN@[10.1.128.10]>, "Stig Leerbeck"
<simple@post3.tele.dk> wrote:

> [...]
> fuglebadekar (i den tro at det er en swimmingpool) med afbrændte
> Windows-symboler som baggrund, når de næste dag bringes i Ekstrabladet

Hehe.... og med Chumbawambas "Nothing ever burns down by itself ..every
fire needs a little bit of help" på musikespillen. Det lyder fanme sjovt!

-j
[som endnu ikke er kommet sig over Roskilde Festival; dén Roskilde
Festival han ikke deltog i i år]

--
Men are from Earth.
Women are from Earth.

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 02-07-01 20:02

Janus Sandsgaard <janus@netcetera.dk> wrote:

> [...]
>
> -j
> [som endnu ikke er kommet sig over Roskilde Festival; dén Roskilde

den var ellers kanon hyggelig - desværre virkede tømmermændene fra de
mange studenterfester lidt hæmmende... :-|

--
mvh Jesper

-> http://homepage.mac.com/biddet
-> http://homepage.mac.com/jmfink

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 02-07-01 20:25

In article <1evxrmx.1331h6f1luga6N%jmfink@mac.com>,
"=?ISO-8859-1?Q?Jesper_M=F8ller-Fink?=" <jmfink@mac.com> wrote:

> den var ellers kanon hyggelig - desværre virkede tømmermændene fra de
> mange studenterfester lidt hæmmende... :-|

Akja... men i år valgte jeg så festivalen fra til fordel for arbejde og
en "rigtig ferie" senere på sommeren. Var ellers i Roskilde fredag aften,
og det trak en del i mig, da jeg ankom til stationen og så alle de gæve
festivalgængere og tænke på de gange jeg har set Neil Young stå og dampe i
sin skovmandsskjorte fra Orange Scene.

Var ret tæt på at have lokket en fælle med ud på pladsen for at springe
over hegnet, men det blev i stedet til nogle kiosk-øller, en
Linux-installation og "Starship Tropers" på vidoe. Ak ja... man bliver
gammel og grå...

Nå... jeg håber du fik opført dig tilpas åndssvagt til at opveje min
manglende tilstedeværelse?

-j

--
Men are from Earth.
Women are from Earth.

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 02-07-01 20:27

Jesper Møller-Fink <jmfink@mac.com> wrote:

> den var ellers kanon hyggelig - desværre virkede tømmermændene fra de
> mange studenterfester lidt hæmmende... :-|

Tømmermænd får man først _efter_ Roskilde - men så kommer de også
(hjemkom i morges - er lige stået op et par minutter)

Men det er jo absolut det værd - og jeg så også to der vadede rundt med
iMac t-shirts på.

MVH ANR

Fra : Martin Edlich

Dato : 02-07-01 20:48

In article <1evxsta.1thc2lc17opjnoN%anrNOTPART@OFMAILmac.com>,
anrNOTPART@OFMAILmac.com (Andreas N Rasmussen) wrote:

> og jeg så også to der vadede rundt med iMac t-shirts på.

Der var også mindst 3 iMac'er med til festivalen.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 02-07-01 20:55

> Der var også mindst 3 iMac'er med til festivalen.

Jep - og en af dem fungerede ikke! Ærgerligt jeg ikke helt var i stand
til at fikse det - det ligger i fingrene, men det ersvært når man ser
dobbelt...

Desuden var der mange der bandede, når IE lukkede ned med fejl dit eller
dat ved forskellige lorte sites.

Fra : Martin Edlich

Dato : 02-07-01 22:29

In article <1evxu4z.1ycai8p1xe1i0qN%jmfink@mac.com>,
jmfink@mac.com (Jesper Møller-Fink) wrote:

> Jep - og en af dem fungerede ikke! Ærgerligt jeg ikke helt var i stand
> til at fikse det - det ligger i fingrene, men det ersvært når man ser
> dobbelt...

Hvad var problemet med den?

> Desuden var der mange der bandede, når IE lukkede ned med fejl dit eller
> dat ved forskellige lorte sites.

Så er mine instruktioner ikke blevet fulgt, jeg havde sagt at der skulle
bruges iCab i kiosk-mode.

Jeg sagde ellers at det kunne have været smart at give mig en billet, så
jeg kunne se til maskinerne, men næh nej (jeg skulle måske have droppet
kravet om øl-penge).

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 02-07-01 22:47

> Hvad var problemet med den?

Sikkert ikke noget alvorligt - mac'en var tændt, men et stort, fedt
skilt proklamerede 'virker ikke/out of order'...

> Så er mine instruktioner ikke blevet fulgt, jeg havde sagt at der skulle
> bruges iCab i kiosk-mode.

Tsk, tsk ... de har sikkert været bange for at de mange pc-brugere
skulle fare vild i iCab...

> Jeg sagde ellers at det kunne have været smart at give mig en billet, så
> jeg kunne se til maskinerne, men næh nej (jeg skulle måske have droppet
> kravet om øl-penge).

Det var f..... for dårligt - billetten havde været givet godt ud - og
øllerne var mægtig gode - også godt at der var mange plankeværker...

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 02-07-01 20:55

In article <newsspam2-10E59B.21475602072001@vip01.news.tele.dk>, "Martin
Edlich" <newsspam2@mail.edlich.dk> wrote:

> Der var også mindst 3 iMac'er med til festivalen.

Fortæl....

Selv spottede jeg en PowerBook på sidte års festival. Den blev brugt af
Goren Bregovic, og spillede sammen med et russisk mandekor, nogle
bulgarske folkedansere og en del andre mennesker med sælsomme
instrumenter.

-j

--
Men are from Earth.
Women are from Earth.

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 02-07-01 21:00

Janus Sandsgaard <janus@netcetera.dk> wrote:

> Fortæl....

LO - gratis internet i 5 min. til pøbelen...

Fra : Anders

Dato : 02-07-01 21:27

Janus Sandsgaard skrev:

> [...]
> Goren Bregovic, og spillede sammen med et russisk mandekor, nogle
> bulgarske folkedansere og en del andre mennesker med sælsomme

En af de bedste koncerter i min tid på Roskilde (92+93+94+95+00) var
Underworld på Grøn scene sidste år. Jeg er ellers normalt ikke til teckno
eller afarter deraf, men her var der bare for meget gang i det. Og en
særdeles central del af setup´et var to PowerBooks sat noget så
blærerøvsagtigt op ved siden af hinanden.

.....Og man er nørd, når man kunne spotte, at det var to Wallstreets.