Acronis True Image 7.0
Fra : Bjarne K.

Dato : 06-02-07 15:41

Er der nogen der haft held til at tage en kopi af en SATA disk med recovery
CD'en. Programmet kan godt se en ekstern USB disk, men ikke en intern SATA
disk (det er nok derfor de gver den væk gratis)

Bjarne K.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 06-02-07 16:06

"Bjarne K." <nej@niet.ne> crashed Echelon writing

> Er der nogen der haft held til at tage en kopi af en SATA disk med
> recovery CD'en. Programmet kan godt se en ekstern USB disk, men ikke
> en intern SATA disk (det er nok derfor de gver den væk gratis)

En hurtig søgning på Acronis' site viser der er begrænset SATA support i
version 7.0, hvilket osse er en gammel version (2003)

--
Bjarke Andersen

Fra : Bjarne K.

Dato : 07-02-07 09:15

"Bjarke Andersen" <bjarke.andersen@gmail.com> wrote in message
> "Bjarne K." <nej@niet.ne> crashed Echelon writing

> En hurtig søgning på Acronis' site viser der er begrænset SATA support i
> version 7.0, hvilket osse er en gammel version (2003)

OK, havde forsøgt lidt med Google, men ikke rigtigt fundet noget konkret
bevis.

Bjarne K.

Fra : Ukendt

Dato : 06-02-07 16:15

Bjarne K. wrote:
> Er der nogen der haft held til at tage en kopi af en SATA disk med recovery
> CD'en. Programmet kan godt se en ekstern USB disk, men ikke en intern SATA
> disk (det er nok derfor de gver den væk gratis)

du kan hente version 10 i trial fra www.acronis.com jeg har ikke prøvet
helt tilbage til 7'eren, men image filerne er kompatible mellem
versionerne sådan at en version 10 burde kunne læse et version 7 image.

Fra : Bjarne K.

Dato : 07-02-07 09:24

""Claus Albæk (Kbh.)"" <claude@eugina.dk> wrote in message

> du kan hente version 10 i trial fra www.acronis.com jeg har ikke prøvet
> helt tilbage til 7'eren, men image filerne er kompatible mellem
> versionerne sådan at en version 10 burde kunne læse et version 7 image.

Jo, jeg har prøvet den. Troede bare jeg havde fundet de vise sten, da jeg
fandt ud af, at man gratis kunne download version 7.0, men der er vist
ingen vej udenom at jeg må have muldvarpen op.

Bjarne K.

Fra : Ukendt

Dato : 07-02-07 18:20

Bjarne K. wrote:
> [...]
> fandt ud af, at man gratis kunne download version 7.0, men der er vist
> ingen vej udenom at jeg må have muldvarpen op.

Version 10 koster dog heller ikke mere end ca. 50$ så det er liiigge til
at have med at gøre, software'n er bestemt de penge værd.