Aktivering af Active Virus Shield?
Fra : Martin Ploug

Dato : 04-02-07 18:52

Hej

Jeg har netop installeret Active Virus Shield
http://www.activevirusshield.com/antivirus/freeav/index.adp?
og modtaget aktiveringskoden.

Jeg har flere gange forsøgt at aktivere programmet, men når jeg
sætter koden ind i feltet i aktiveringsfomularen, er næste-knappen
ikke aktiv, og jeg kan ikke komme videre.

Er her nogen der ved, hvad det skyldes, og hvordan jeg evt. kan rette
det? Jeg er sikker på, at koden er rigtig, og at den er indsat
korrekt.
Jeg kan ikke umiddelbart se, at det er muligt at kontakte
folkene bag programmet.

Nogen forslag?

På forhånd tak.

Mvh. Martin

Fra : John

Dato : 05-02-07 06:17

"Martin Ploug (slet 87D2M)" <mploug@87D2Mmail.tele.dk> skrev i en
meddelelse

> Jeg har flere gange forsøgt at aktivere programmet, men når jeg
> sætter koden ind i feltet i aktiveringsfomularen, er
> næste-knappen
> ikke aktiv, og jeg kan ikke komme videre.

Jeg kan ikke se om du evt har fået løst problemet.

> jeg kan ikke komme videre

Måske mister du lysten til at komme videre når du har læst nogle
brugeres kommentarer, fx denne:

".. It is just a 1 year license .. It is a slimmed down version
of KAV6. Differences are the following: .. Web Antivirus has been
removed .. Proactive Defense has been removed .. Trusted zone
settings have been removed .. Mail connection monitoring settings
have been removed .."

109 brugeres kommentarer:

http://www.download.com/AOL-Active-Virus-Shield/3640-2239_4-10568703.html?tag=tab_ur

Mvh John

Fra : Martin Ploug

Dato : 06-02-07 14:59

Hej John

Tak for dit indlæg.

Jeg er ikke kommet videre, da jeg ikke har været hjemme i nogle
dage.

>Måske mister du lysten til at komme
>videre.......

Måske, måske ikke.

Kan du anbefale noget bedre og gerne gratis?
Har prøvet AVG, hvilket er fint nok, men det skal man jo også
betale for på et tidspunkt.

Mvh. Martin

Fra : John

Dato : 06-02-07 15:36

"Martin Ploug (slet SALIC)" <mploug@SALICmail.tele.dk> skrev i en
meddelelse

> Har prøvet AVG, hvilket er fint nok, men det skal man jo også
> betale for på et tidspunkt.

Nej, AVG FREE antivirus er ganske gratis, og udstyret med næsten
alt hvad hjertet begærer:

http://www.filehippo.com/download_avg_antivirus/

Hjemmeside:

Snup evt også et kig på gratis AVG rootkit scanner, go' at ha' i
værktøjskassen:

http://majorgeeks.com/AVG_Anti-Rootkit_d5249.html

Hjemmeside:

http://www.grisoft.com/doc/products-avg-anti-rootkit-update-app-art/?ver=1.1.0.29