Brugervenlig firewall ønskes
Fra : lene & allan

Dato : 03-02-07 00:17

Hej.

Hvilken firewall vil i anbefale til mig.

Den skal være gratis, og nem at bruge.

Jeg har pt. Sygate. Har hørt at de ikke opdaterer
mere

mvh
Allan

Posted with NewsLeecher v1.0 Final
* Binary Usenet Leeching Made Easy
* http://www.newsleecher.com/?usenet

Fra : John

Dato : 03-02-07 00:53

"lene & allan" <lene&allan@hotmail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har pt. Sygate. Har hørt at de ikke opdaterer
> mere

".. Firewalls don't age the same as antiviruses .."

".. Symantec decided to kill Sygate. It was expected. Too popular
and too good for a free firewall. Firewall Poll 2006.
Firewalls don't age the same as antiviruses and other malware
prevention programs. Many people still use the old Kerio 2.1.5
firewall. My guess is that once the new Windows Vista operating
system arrives, the good Sygate firewall will, slowly, fade into
software history .. 11. january, 2007 Jarmo Salonen .."

http://www.kotiposti.net/string/SPF_eng/SPFGuide.html

Seneste version 5.6 3408 "Debug" build, samt Pro 5.6 3408 "Debug"
build, kan downloades her:

http://www.savefile.com/projects/1045215

Seneste update af dat files for version Pro 5.6 3408 "Debug"
build kan downloades her:

Sygate forum:

http://forums.sygate.com/vb/forumdisplay.php?s=0df14a837cc28a68a58805b9c930a869&forumid=6

Mvh John

Fra : B. Nice

Dato : 03-02-07 00:59

On Fri, 02 Feb 2007 23:17:10 GMT, lene&allan@hotmail.dk (lene & allan)
wrote:

>Hej.
>
>Hvilken firewall vil i anbefale til mig.

Kører du XP SP2? For så har du allerede en der kan det et pakkefilter
skal kunne.

Fra : B. Nice

Dato : 03-02-07 12:26

On Sat, 03 Feb 2007 11:08:32 GMT, lene&allan@hotmail.dk (lene & allan)
wrote:

><Kører du XP SP2? For så har du allerede en der kan det et
><pakkefilter
><skal kunne.
>

>Jeg kører Win 2000.

Gem dig bag en router, hvis du ikke allerede gør.

Og hvis du ikke har andre maskiner du skal dele filer med, så luk for
dine netværks-tjenester:
http://home18.inet.tele.dk/madsen/windows/tjenester/

Fra : P.L.

Dato : 03-02-07 04:47

wrote:

>Hej.
>
>Hvilken firewall vil i anbefale til mig.
>
>Den skal være gratis, og nem at bruge.

Faldt lige over denne her:
http://www.ghostsecurity.com/ghostwall/