virusprogram, indstilleligt ??
Fra : per f andersen

Dato : 26-01-07 10:47

Hej Ng
Jeg har og bruger windoze, Xp2 med diverse opdateringer, nyeste Zonealarm,
Opera eller Firefox.
Egentlig synes jeg ikke, at jeg har brug for et virusprogram der hele tiden
overvåger alting, bare jeg kan foretage et generelt viruscheck jævnligt og
så i øvrigt tjekke alle downloadede filer.
Jeg har lige installeret McAfee 2007, som ikke kan justeres rimeligt, som
ikke kan lukkes og som insisterer hele tiden på at fortælle mig hvad jeg
skal gøre
Findes der et brugbart alternativ, som kan customiseres til dette?

mvh per

Fra : Ole C

Dato : 26-01-07 11:38

per f andersen skrev blandt andet:

> [...]
> hvad jeg skal gøre
> Findes der et brugbart alternativ, som kan customiseres til dette?

Kig i "dk.edb.sikkerhed.virus" hvor du har stillet samme spørgsmål.

--
vh Ole C.
Jeg beskytter mig mod alle meddelelser

Fra : jama

Dato : 26-01-07 12:21

"per f andersen" <newsud@fud-andersen.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal gøre
> Findes der et brugbart alternativ, som kan customiseres til dette?

------------------------------------

Brug først og fremmest din sunde fornuft.Og så evt. AVG ? Eller et andet
gratis Virus prgr.
Mvh.Jama

Fra : Kent Friis

Dato : 26-01-07 16:26

Den Fri, 26 Jan 2007 10:46:50 +0100 skrev per f andersen:

> Egentlig synes jeg ikke, at jeg har brug for et virusprogram

Hvilken vil du have? Bagle, bifrose, bugbear, dumaru, gibe, loveletter,
mimail, msnmaker, mydoom, netsky, sobig, swen, warezov, winad...

Mvh
Kent

PS: Det kan anbefales at disable eventuelle antivirus-programmer inden
man begynder at lege med virus-programmer, ellers har de en irriterende
tendens til at blive slettet.